Followers

Friday, August 10, 2012

benci betul

benci betul bila :

tukang jahit salah potong baju raya! selalu ok jer, kain yg paling elok plak tu dia salah potong! harap2 minggu ni jumpa la baju siap jahit yg sesuai. masalah betul klu dah baju & kain saiz lain2! stresssssssssssss!

jerawat tumbuh melata, apa kena tah... kenapa ni huhuhu, yelah sy bsyukur gak la pasal kurang2 sy ada muka wpun ada jerawat + parut2 jerawat...paling nasib baik jerawat tumbuh di sebelah kanan muka jer.. belah kiri elok, nampaknya semua gambo kena snap dari sebelah kiri je la..hahaha nanti nk praktis kasi nampak gojes miahahaha... 

oklah tu je la 2 perkara yg paling buat sy runsing ...satgi nak p perabih duit kat kedai barangan kek + pasar tani pjaya ni...terapi okeh!  harap2 meeting ptg ni habis kol 4 la pasal kol 4.30ptg nk terus balik, tau la ptg2 jumaat ni lebuhraya akan jadi sesak lebih dari hari biasa owh elite tlg jgn sesak teruk! tu belum kira kuar dari guthrie nak lalu kg melayu subang, nak masuk ke U5 ermmm.... huhuhu stress lagi!






2 comments:

-Sharleenz- said...

ek eh sama lah kite merempit kat elite tu smpi ke tepik light kg subang... harap2 rini clear je la jalan cam pagi tadi... bedesoooppp jer smpi opis... ekekkeeee...

the legend said...

stress sikit ja, nanti buat qiyam malam 10 hari nie, insyaAllah hilanglah stress tu... 10 malam brother, 10 malam...

Related Posts with Thumbnails