Followers

Thursday, June 07, 2012

cerita tentang saya

 
Amaran keras : entry ni sgt membuhsankan, sila baca klu xde blog yg best utk korang baca! Hewhew


masuk hari ni dah 4 hari bawa kereta adik lelaki yg paling hensem yg saya ada..hahaha pasal dia je adik yg saya ada, tu yg berani kata dialah adik lelaki yg paling hensem. en. alza telah dipandu oleh en. abu, dah sampai jb dah beliau, saya je x sampai lg, last p 8 taun lepas kut, eh jb ke tu? ermmm  insya-allah mlm ni sampai la en. abu & en. alza ke shah alam. pasal mggu ni sgt ler bz, x terasa pun en. suami p o/station dgr2 nanti dia nak kena o/station lg kt tanjung pelepas, 1 bulan hew hew hew.. x pe, silakan tp klu buleh bulan posa x yah ler.. sapa nk bawa saya p param hehehehe...saya walaupun dah lama memandu kereta nebes tetap ader walaupun nampak cool jer... hihihi saya maluuuuuuuuuu sebenarnya. berbalik kepada kereta acu amir, wahh x sangka laju, kereta saga flx yeahhh best gak kereta tu... saga & peroduakan lain, en alza xde handbreak..alza legbreak akekeke so pagi2 kaki kiri mengagau cari break ! hadoii yaiiii nasib baik x pernah silap lg, nak kasi lampu terkasi wiper kt org akekekeke haru betoi kalu jadi, hilang marah gamaknya.... dah biasa hon kereta kt tgh2, sekali saga flx kt tepi..mmg x bunyi la bila picit iskh iskh... now dah biasa sket...esok dah nk pulangkan kereta acu 

malam2 sian kt cik annur, yelah bff dia xdekan. cer ikut perangai mama dia ni, bff pun xde, so tarak hal la..hewhew, xde rasa nak merajuk or apa kebenda, sempoi jer, sapa nak kawan ngan ai, silakan, x nak tego pun ai ok... kata kawankan, so xde makna la nak majuk2 nak terasa2 ni...eh tp kadang2 terasa gak pasai saya pun ada perasaan tp saya sgt terer pujuk diri sendiri...hihihi lantaklakan... cuma ingatlah kdg2 kite kena jg gak sensitiviti org lain walaupun x suker kt org tu. sebenarnya bukan x suka org tu cuma x suka perangai dia je kan? at least pada saya kite kena hormatlah dia sebagai kakak/jiran setangga maklumla dok umah flatkan hahaha/adik/kawan sepejabat/ or etc... jgn la tunggul sgtkan... kdg2 bila ditunggulkan  rasa nk jer haku buat semula apa yg depa buat, contohnya, dia bleh buat2 x nampak kite, saya pun boleh buat gitu tp hati selalu kata, jgnnnnnn ko pun nak bodow cam dia gak ke? terus kensel, x mo la jadi gitukan lg pun ai kan dah remaja purba..sedar2 diri sket..lantak dia ler, kite kena menten cun! eh menten cool...ke saya ada tertunggulkan org eh?

berbalik kepada cik annur. bila bff dia xde, dia agak mendengar kata, maklum la xde sapa nak backup dia kan... hahaha sukerrr!  suh tutup tibi, dia tutup xde merengek nak tgk tibi ke hapa... yeahh like 100x! cer ada bff dia...hermmm. semalam, smgt dia tunjuk kad dia buat utk ayah dia, siap ada love2 bagai, x jumpa gam, dia bantai stapler jer, x menahan siap letak brooch mama dia, nak kasi cantik...hai la anak, syg benar kt apaknya...kdg2 jeles gak, klu ngan ayah dia, mcm2 dia buatkan...lupa plak nak amik gambo, smlm penat sgt ada test dr rusnah.. mlm ni la klu ada lg kad tu saya snap, tp tatau la bila taun nak tepek kt sini. siap 4 kad dia buat, ada no. 1-4 susun ikut urutan tu... hihihi jiwa romantik rupanya cik annur ni rupanya. siap la pakwe dia nanti, pasti dpt surat hari2...wakakakaka, rasa2 dia menurun perangai sapo? ayah dia dlm kategori sedang2 jer :p

bosan kan cerita tanpa gambar, nah saya tepek gambo ketam masak pedas, 100% buatan saya. hehehe buat 5 ekor ketam, licin okeh. nampak sgt sedapkan :P masak ni jumaat lepas, sempena tekak teringin nk makan ketam, nak p mkn seafood feeling2 pilih2 pastu order tah bila en suami nk bawa, xpelah, meh saya sendiri masak...  cik annur makan ketam tanpa sambal..hari selasa lepas dia ikut mak tok p kedai, siap request nk ketam...wow satu kehebatan disitu, selalu dia belasah ikan keli jer... ketam & udang susah sket nak naik kt umah kami, masing2 malas nak kopek, dasatkan..acu lg best, nak makan udang tp suh mak tok kopekkan kulit..bapak malas!
 

Saya nak kena beli broadband baru la, modem broadband celcom yg berusia 4 thn ni dah rosak, sedihhhhh sebab tu saya dah jarang hapdet... pastu pc kt opis ni plak ada hardware yg rosak, x bleh connect ngan internet. Ni pun guna wifi opis, bawa la netbook sendiri... org IT kt opis ni dah order hardware utk saya, so skrg kena bawa2 la bersabar bykkkkkkkk-bykkkkkkkkk so skrg communication menggunakan email etc akan mengambil masa...sebab saya rimas tgk kt netbook ...kecik sgt ler...dah biasa screen besarrrrrrrrrr  lepas ni klu ada broadband saya akan kembali cergas menghapdet blog hihihi..buat autopublished cam dolu2... byk nk cerita ni, tp x berkesempatan....nk transfer gambo pun malas... erkk insya-Allah

Oklah sampai sini aje saya bebel, dah kol 8pg ni saya patut mula kerja kol 7.45pg pasal saya minta blk kol 5ptg utk pergi sekolah hihihi, jumpa lg bila dah ada line internet! 



1 comment:

Sagarian said...

oooooooooooooooo abu pi JB ropenye... saga FLX is the best... kereta yang praktikal dan sangat kool...

kalau nak beli proton preve pon ok jugak... tunggu lama sikit na

Related Posts with Thumbnails