Followers

Thursday, May 10, 2012

saya sibuk sebab ini...


as salam, saya bizi pasal inilah... x nyempat nk buat apa2...

 tunjuk sket2 je la eh...malas nak cerita + xde masa sgt... super duper bizi.
al-hamdulillah 05.05.2012 adik bongsu saya yg paling hensem ( pasal dia je yg ada kan, tu yg berani tulis gini ) selamat bernikah dengan org perlis :) sapa lagi kakak milla la... budak2 ok dah mula panggil kak milla jadi moksu..saya ni ha, blum biasa lg..dok panggil kak milla lagi bila bahasakan pada anak :) 

kenduri belah perempuan dah selamat buat di beseri perlis. kami diberikan homestay yg sgt selesa... rasa kt rumah sendiri, nak masak etc semua ada, bantal pun byk, selimut, tuala... perghh 100% la kite bg :) 

 barang hantaran...semua dia gubah oleh kakak pengantin akekeke lawa x lawa tu jer yg termampu nasib baik pengantin, mak pengantin x berbunyi... kalau depa buka mulut, nanh! buat sendiri ahahahaha

 mak pengantin & pengantin 

pengantin & mak teh 

cik annur :) yg buat perangai "baik" ...ermm

nikah time!

 pengantin perempuan & kak ninie (kakak dia)..maafkan puan tanah kedaung tu..dok skodeng rumah org akekekeke

 dah selamat dinikahkan :)

dayang2...
dtg naik bas plkn tu seramai 40 org, wehuuuu mmg meriah, konvoi berkereta 10 buah rasanya  tu kami2 la kan ...

rajin org ulu-dong cari bas, cari ahli rombongan, selain nk dtg kenduri, depa nak melabur kt padang besar ...ahahaha



kenduri besar, tema silver & grey 

penat melampau rasanya...  lepas ni nk hadap kenduri belah raub plak.. nasib ada gap ... kalau tidak haku yg tumbang dulu... jemput dtg eh 20/5/2012 kt raub :)




3 comments:

wawa zainal said...

fulamak, geng-geng ni pi Perlih la.. fuyo, syoknya jalan-jalan makan angin sampai padang besaq nie.

tu dia adik ipaq suhana MT... org utara... layan...adik SMT ikut SMT ni, dapat org utara jugak...

mak tok dapat menantu org jauh tu... hehehehehehe

lieyalatif said...

CANTIK2...ko mmg teliti...kalo aku mmg surender laa sue oiii buat keje kcit2 ni...lagi pun aku takde seni mcm ko haahahaha tangan bangku katanye...

wey aku bekenan ngan baju annyr pakai.....cantik kombinasi kalernye...dgn flower besar2 tu....dah nampak keanakdaraannya....

Zana Md Nordin said...

wah....lepas nie ko leh ambil upah buat dulang hantaran jer sue.....cantik ooooo......kreatif and berseni gark tangan ko kan..kalau harap aku..ntah jadi apa ler gamaknya....

phewwwitt....aku punya mencari muka ko dlm gambar2 di atas..nasib baik ada sekeping...he he he

cik annur makin jelita

Related Posts with Thumbnails