Followers

Monday, April 23, 2012

potong kuihnya!


 peristiwa malam 17/04/2012 

lepas magrib potong kek besday cik annur, kemudian satu rumah p makan sate kajang @ restorant jejantas sg. buloh. cik annur cam biasa belasah nasi impit 1 piring! hehehe dia mana makan sate... budak ni daging lembu & ayam mmg dia kurang... klu dia kata nak makan ayam, silah bawa dia ke kfc berhampiran dan mmg dia akan makan ayam tu..tu yg kadang2 rasa nak lompat bintang kerana kehepian ahahahaha

 cik annur  potong kuih besday dia ...perisa choc. banana yg shedap tapi acu amir kata rasa cam lepat pisang..cessssss !
 
 ni mmg kerja cik annur, tlg isikan kuah kacang utk semua... semua org pun hepi pasal dpt makan sate sempena besday cik annur...

ok itu ajer cerita 17/04 tahun ini




3 comments:

lieyalatif said...

bagus anak dare...rajin cedok kan kuat kacang.....ini mcm leh jadi menantu mithali ni heheheeh.....

tu le sue, ade org suke choc banana ni....aku pun mcm acu amir gak tak reti mkn choc banana hahaahaha.....

eh ko, dah panjang betol rambut annur....cantik!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

meriah makan ramai2 kat sate kajang.. kat sekolah cik annur potong kuih jugak ke..

onniesham said...

potong kuih lepat pisang?? hehehe.

huwahhhh teringin plk nk makan sate, dah ler posa hari ni

Related Posts with Thumbnails