Followers

Tuesday, April 17, 2012

Hadiah Hari Lahir buat Annur



 beli beskal besar sket :) bleh thn sampai umo 10 thn, kalau budak tu x menjulang tinggi la hak hak hak.. sebenarnya tatau nk hadiahkan dia apa, kebetulan beskal pink dia tu dah kecik benar yelah beli masa dia umo 3 thn rasanya, lutut pun tersangkut so km sepakat belikan beskal utk dia... pasal annur masih belum reti kayuh beskal, kenalah pasangkan roda tambahan! hehehe

 patutnya kena tambah rm25 utk roda tu, tp sebabkan besday annur maka dapat free roda & loceng... al-hamdulillah.

 Annur yang baru bangun tido terus kena paksa ngan mama duk atas beskal baru... hehehe comot giler, tp best gomol2 dia 14/04/2012

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 sebenarnya kami bawa cik annur pilih beskal ni hehehe, dia punyakan so kasi la kuasa memilih, dia pilih merah putih! ok mama setuju! hak hak hak...nebes gak dlm hati ni kan kut2 dia pilih kaler pelik2, mujur anak mama....

 
bawa blk beskal kena simpan dlm bilik, dok pesan kt dia, hari besday dia baru bleh naik, nasib dia dgr kata lepas kena ugut! miahahaha so pg tadi dgn smgtnya kol 6.30pg kejutkan dia nak serahkan hadiah besday dia pada hari ini 17.04.2012.. hepi besday sayang :) ckp tenkiu kt ayah tau, pasal ayah yg belikan anak dara dia beskal...




2 comments:

onniesham said...

hepi besday annur. jd anak yg baik k.
bestnya dpt hadiah beskal baru. pasni dah terer leh bukak tyr kecik tu

eT said...

waaa...besday gurl dpt hadiah...acik tumpang blkg lah..:p

Related Posts with Thumbnails