Followers

Monday, March 05, 2012

sepatutnya semalam kami... & suara makhluk halus

sepatutnya semalam kami terbang ke Kuching, Sarawak. nak buat camne, tak ada rezeki nak ke sana rupanya. nasib baik beli tiket time tu murah sgt2, takde la rasa ralat bebenar. total tiket p balik utk 4 org dan juga 15kg luggage time beli hari itu ialah rm157.40 jer.. burn gitu jela... ermm


****************************

kejadian ptg smlm dlm kereta. en abu p bank masa tu, yg ada saya, mak tok & cik annur yg bizi menelek muka kt cermin... saya & mak tok sembang2 pasal jiran kami kt raub.

mama : lama dah ros ( bukan nama sebenar ) tu kawen kan, sian dia blum ada rezeki nak dpt anak.

mak tok : haah dah 3 tahun kut...

mama : uih lama tu, nasib baik kami ada gak budak ni sorangkan..

 tetiba je ada suara halus berbunyik

cik annur : jadi LER tu...

mama & mak tok : ahahahaha


terperanjat okeh, x sangka dia dengar apa kami sembang, pastu sedap nyampuk. kena plak tu ayat dia kuarkan. ermmm budak bertuah ni lah..main je kerja dia, suruh melancar membaca ada je alasan dia... haihhh la anak nan seulas!




1 comment:

panglima said...

suhana ada mentioned nam aku la dalam posting dia nie

Related Posts with Thumbnails