Followers

Thursday, March 08, 2012

salah saya ke?





rasa2 saya bukanlah seorang yang penakut. tp entah kenapa sejak akhir2 ni perasaan takut tu ada dalam diri.   ini ialah cerita saya bila berada di fakulti urmmm pasal tandas yg ada kt fakulti. uihh scary, nanti klu ada kawan p tandas sama2 saya snap gambo ye. sorang2 dlm tandas tu buat saya x tgk cermin langsung, walaupun cermin sket punya bykkk & besar hahaha bukan apa takut apa plak yg membalas senyuman huhuhu ermm kalau ikutkan bukan takutkan hantu, saya lebih takut kepada manusia. hantu x bleh merogol ok. ahahaha ok serius semula... dah la tandas cangkung paling blkg ada la kena lalu 3 pintu tandas duduk ada kiri kanan ok. pastu ada plak yg pintu tandas yg jenis ttp sendiri, tolak pun nanti pintu tu cam ttp gak. pastu selalunya tandas duduk xde tisu, kompom la mangkuk tandas duduk tu basah2...pastu getah air dok selalu tercabut..haihh nak tak nak kena p tandas cangkung. tandas cangkung plak, selalunya gelap, apa pasai tah lampu mesti xde, pastu dongak atas nampak syiling terbuka sana-sini... huwaaaaaaaaaaa terus terbayang cerita hantu. klu paksa diri ingat cerita kelakar pun jadi tak kelakar pasal suasana kt depan mata dah cam cerita hantu betul2, klu ada yg nak buat filem antu kt tandas x yah buat apa2 dah..bleh shoot terus je tau...salah saya ke kalau saya rasa takut nk ke tandas klu berada di fakulti? ahahahaha



1 comment:

Jefrydin said...

Mister Tandas Fakulti...

itulah tajuk yang akan diutrakan dalam episode drama yang akan diterbitkan oleh Arts Limited Pictures sedikit masa lagi.

Sebelum ini pernah juga jengok-jengok kat Tandas di sekolah-sekolah lama yang dibina pada zaman org puteh dahulu... Apabila diamati, saiz toilet kat sekolah org puteh tu adalah kecik dan agak sempit sikit... tak tau pasai apa org puteh buat macam tu.

Padahal bangunan utama sekolah adalah gah dan besaq. Design toilet sekolah tu agak lama dan tak macam tandas sekolah sekarang.

Berbalik kepada cherita suhana nie plak, eloklah beliau melangkah masuk ke tandas dengan kaki kiri dan baca doa masuk tandas.

atau pon, buleh berikan komen yang membina kepada pengurusan fakulti anda itu. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum sesuatu berlaku kepada pelajar-pelajar tidak kira tua atau muda.

Related Posts with Thumbnails