Followers

Friday, March 16, 2012

cornflakes madu


begini ceritanya, ari tu kawan opis jual cornflakes madu, sebotol kecik RM10 dan sgt ler sedap rasanya, secukup rasa, paling best pasal dia x kedekut badam. blk umah tgk2 dlm lemari ada cornflakes kosong tu & cornflakes madu, p beli madu & badam ... terus ajak cik annur main masak2 esoknya (sabtu lepas). hehe dpt 3 balang yg sederhana besar tu. oklah tu kan.. kalau nk beli yg dah siap tu dah bape hengget plak kan. mama bancuh semua, cik annur tlg masukkan dlm cup, sambil2 tu masuk dalam mulut dia gak! ahahaha ngelat tau...oh ya ayah pun ada tolong gak tau. sonoknya, raya ni kite buat cornflakes madu la... ramai2 tlg baru cepat siap...


 see mulut penuh ngan cornflakes :)








4 comments:

lieyalatif said...

e'eh...mcm nak raye la plak sue....suek aku tgk...rajin korang anak beranak....puas buat sendiri kan....berbalang2 dpt....rajin ngan tak rajin jek....tapi takpe, anak dare ko rajin so boleh le ajak membaking lagi he heeheheh

from heart nisah idham~ said...

ada yg bantu.. semangat buat ye.. nisah ni ada enche hubby yang rajin bg habis.. tu pon semangat jugak tu nk buat makanan kat umah.. hehhe

wanie said...

sedapnye cornflakes madu..favourite irfan dan sayyidah ni

Noniswara said...

ya kawan tu naam dia Imanizah. Budak ITM jugak. sekarang tengah buat PhD.

Related Posts with Thumbnails