Followers

Thursday, March 01, 2012

Cik Annur & Puan Mama

salam. 

bosan punya pasal main2 ikat rambut cik annur hehehe... dia plak melayan je angin baik mama dia...cer angin tak baik, hik hik hik


 
dah siap buat rambut terus budak bertuah ni posing ... pakai baju tido je pun dah dekat kol 10mlm kalau tak silap


ewahhhh dah rupa budak besar dah, dah x comel ... dalam 30 min saya pun buka getah ikatan rambut dia, nak tido dah kan... nak tgk hasilnya? hahaha 



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




jadi kerinting sket2 rambut cik annur...bukan main suka dia ha! kawan tu mmg dah lama ajak p buat rambut gulung2 ... kejap je pun jadi camni, rambut dia jenis x tahan ...cepat je lurus semula...





eeee cam awek2 je bila tgk wajah dia ni...
 
 
 
 
 
 

3 comments:

lieyalatif said...

KEH KEH KEH ...comey wey ko buat rambut ikat gitu....letak lak reben merah mmg cute koooo.....

a'ah mcm anak aku jugak, kejap jek dah lurus balik.....ape lagi sue, syok gak ni gi kerinting kan rambut anak heheeheh....

from deep of my heart~ said...

alahai cumel nye annur.. ingatkan rambut die sket, sebab ikat kecik sgt.. err tu jenis ikatan ape akak? :D

sam cromok said...

ikatan buku sila namanya tu..

bila dah rambut panjang, takut la plak teman nengoknya, terjegil mata dia tu...tolongggggggggggggggg

Related Posts with Thumbnails