Followers

Friday, February 17, 2012

makan ubat cacing


NNM ajak makan ubat cacing, saya on aje..pastu dua2 asyikla ckp yg bukan2 ahahaha seram betul tiap kali nak membuang lepas makan ubat cacing.... minit2 pertama penuh dgn rasa pelik2 tetiba gatal sana-sini, pastu panas perut padahal ubat blum hancur pun lg dlm usus...oh ya kami mkn ubat tablet, klu ubat air thn depan pun blum tentu saya bleh telan. 

eee histeria gamaknya kalau kuar cacing ahahahaha tp mengikut kata doktor, ubat cacing skrg ni bukan cam dulu2...mmg kuar cacing betul, la ni semua cacing hancur dalam usus...pastu kuar sekali ngan bahan buangan....phiewwww lega sgt2 walaupun dalam hati tetaplah berdebar2.... korang bila last makan ubat cacing? makan je la utk kesihatan walaupun kite xde tanda2 kecacingan.... ubat cacing cap zentel ni saya beli RM7.20 kt guardian pharmacy. 



7 comments:

lieyalatif said...

ish..seingat aku , aku mkn mase budak2 dulu hahaahah...skrnag dah bertahun tak makan...aku ingat ko beli tuk annur...rupenye ko yg mkn ...ish ni rase nak pi mkn jugak ni hahahaha...ye la kan, kite ni pun mane tau ade cacing idup dlm perut..tu pasal asek lapo jek heheeheheh

Zana Nordin said...

haah...cam lieya gark
aku ingat ko belikan utk annur
rasanya aku makan ubat cacing time sekolah2 dulu kot..tak pun time tadika...
he he heh....
yelah..dulu kalau kata makan ubat cacing kan
lepas tu sure keluar cacing sekor2 erk...ntah yerk ntah tak...

Nurul said...

Baru aje borak2 pasal ubat cacing. tengok akak post pasal ubat ni jugak.
kawan sy cita pengalaman dia makan ubat ni dulu2. Cacing kuar kot mulut. huaarghh terus kitorang jerit2 dalam lab. :P

rasanya last makan 4 thun dulu .. adei..

kawan cacing said...

wui semua makan ubat chacing skrg ni ye? elok jugak tu persediaan menghadapi cacing kerawit dan cacing tanah. sebab kita pon makan cacing jugak.

Bila makan KFC, kita akan makan cacing jugak.

jadi janganlah kita geli apabila orang mengatakan manusia ni makan cacing.

hidup cacing

Anonymous said...

betul ka ubat ni menghncurkan cacing2??

Anna Ezuan said...

Ha kua ikut mulut ??

Sabrina Suffian said...

Assalam sis. Sy ad bende nak tanya pasal zentel ni prsonal. Boleh sy thu email sis?

Related Posts with Thumbnails