Followers

Thursday, February 16, 2012

buku pesanan


salam semua



tanjat "daten memon"  bila cik annur tunjuk buku pesanan tadika dia...hoh! bukan main gempak lagi kempen yg tadika dia jalankan...akekeke lawak pun ada, terus tgk kepala dia, risau sggh, nasib xde ape2 al-hamdulillah... phieuwwwww kalau tak habis ngan kepala saya kena gak tgk!





6 comments:

lieyalatif said...

ish mmg sue...bab kutu ni mane2 pun sure kene....so far mcm mia mija penah le kene sekali....singsing lengan aku menyental rambut dieorg tau...jangkit kat taska le tu.....

neeloofa said...

tanjat tu perkataan mana?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kalau kat tadika inilah masalahnye

Zana Nordin said...

uish....berat nie sue
serius...bab kutu mmg aku takut
yelah....sekali berjangkit ko
fuh! letih nak hilangkan..
aku pun risau gark nie kalau2 batrice ada kutu gark

neeloofa said...

tanjat tu adakah panjat atau terperanjat?

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

neeloofa - tanjat tu terperanjat ler..hehehe

Related Posts with Thumbnails