Followers

Friday, February 10, 2012

Baucar Buku 1 Malaysia

 part yg best bila bergelar pelajar skrg ni ialah dpt baucar buku RM200. lepas la kan nak beli mcm2 buku. separuh dari baucar ni saya belikan buku cik annur... :) buku akademik blum dpt senarai lagi, sem depan mula bulan 3 ni, aduh dah dekat time result nak kuar...takot....

 baucar buku ni laku hingga 31/03/2012 ...nanti kalau perlu beli buku utk study guna duit sendiri... hehe seronok betul membeli buku2 ...yelah x kuar duitkan...

 cik annur & ayah tolong hantar mama ambik baucar ni pada khamis lepas :) sebelum kami blk kedah

 budak yg hepi pasal mama nak belikan dia banyak buku :)


nanti saya kasi tayang buku apa yg saya beli utk diri sendiri ... sgt puas hati . al-hamdulillah ...







5 comments:

-Sharleenz- said...

berbaloi... dpt beli buku sendiri, dpt beli buku anak byk2... wahhhh untungnyeee...

lieyalatif said...

wah jeles aku nie....adik aku sibuk gak ngan baucer die ni sue...untung korang student2 ni...dpt beli buku pakai voucher kan...jimat sikit duet gitu.....

kemain model baucer tu...cute!

AMieN7 said...

Woit, kasi la upah kat aku sket. aku yg habaq kat hang kan pasai baucer ni kan.. hehe...

Aku nak komik upin ipin.. hahahhaa...

tak dapat voucher said...

amien, hang pi la sambung master ka, buleh la dapat baucer tu nanti...

ulat bulu said...

aku baru beli CD audio muhammad penghafal al-quran...19.90 buleh tolak income tax nanti nie.

aku nak beli buku ustaz azhar idrus plak, anda tanya ustaz jawab...25 ringget rasanya...

Related Posts with Thumbnails