Followers

Wednesday, January 18, 2012

WW ?

salam,
nak tayang buah  ni, hepp jgn tanya nama ai tatau nama buah ni.. hari tu dah ingat tetiba hari ni lupa ahahah nampak benar x beri perhatian bila mak tok cerita. daun buah ni boleh buat ubat kencing manis, rebus kemudiam minum. buah dia rasa masam2 manis... sedap gak... lepas cantas mesti keluar buah yg gila meriah... geram sgt2 tgk merah2 ni...

pemandangan dari bahagian atas 

ni plak dari sisi ...hehe xde perbezaan pun, tp saje suka-suka :P




  madah hari ini : "orang yang paling berkuasa adalah orang yang dapat menguasai dirinya sendiri"


5 comments:

Zana Nordin said...

yang..buah apa tu..
nampak cak rasberry lr plak
apa rasa erkkk

lieyalatif said...

buah ape ni sue....aku tak kira ...ko kene ingat balikni buah ape, sebab aku teruja tgk bentuk die ....dah mcm buah bery ko....mesti rase die masam2 manis kan sue....


wey meh campak seketui due aku nak rase....

Karl, Sam and MIji said...

orang yang paling berkuasa dapat mempengaruhi orang lain melalui fahaman dan idealismenya.

- Karl, Sam and Miji

Tie-Ibu wawanisolehah said...

bukan buah mulbery ke sue? daun dia bau semacam je kan tapi buah dia sedap

* Kak Ain * said...

Ni buah mulberry, daunnya adalah makanan ulat sutera.. kat umah ibu abah akak di kg ada banyak. :)

Related Posts with Thumbnails