Followers

Tuesday, January 31, 2012

tak sabar nak cuti panjang


salam semua , 

saya sudah tak sabar nak cuti panjang pasal bleh anta, amik budak busyuk ni dari tadika. kalau dikira2 setahun 3-4 kali je ada peluang nak buat semua ni ngan cik annur. ermmm al-hamdulillah kurang2nya  merasa gak ... esok cuti hari wilayah pastu saya sambung terus khamis & jumaat :)... sabtu & ahad cuti wiken, isnin & selasa plak cuti umum ...hehe panjangkan... kami nak balik kedah



rindu sama ini budak! godek2 pc jumpa gambar ni :) time ni dia berumo 2 thn ++ nak masuk 3 thn

 ni pun sama.... maniskan? 

skrg asyik nak gaduh ngan mama je budak bertuah ni. org dah besarkan...ada je nak di lawannya... kecik2 dulu cute la bila menjawab...besar2 ni bleh mengundang amarah mama awak ni tau x? hai la anak...mama saya awak banyak2...





3 comments:

yong ibu chem said...

aku pun. insyaallah, nak cuti pjg start bulan mac ni ;) heeeee

lieyalatif said...

auwwww....aku suke pic last tu sue...gedik medik due beranak...so comel okeyyyyyy.......

alang ade peluang sambung2 cuti gitu, harus le cuti kan sue...syokle, dpt lik kg lame2 gitu....safety journey okey....

halim yazid said...

hahahahaha smt dah kena rachun dengan aku supaya cuti panjang hahahahaaa

Related Posts with Thumbnails