Followers

Tuesday, January 31, 2012

naga di mydin selayang


lokasi kejadian : mydin selayang 
rasa 2 mggu lepas

tetiba time nak kuar dari mydin tu dgr bunyi bising2..owh ada tarian naga rupanya, terus la smgt anak beranak nak tgk... hehe cik annur dah besar maka dia sudah tidak takut lagi seperti tahun2 yg lalu, rasa cam nangis gak la dia bila nengok naga tu. kali ni naga siap tayang2 muka kt depan dia, rilek je minah kenit tu...yelah pasal bdukung ngan ayah dia..cer dia bdiri je mesti nangis gak tu...ahahaha layan gambo je la eh, tatau nak cerita apa...









1 comment:

lieyalatif said...

eh aku suke layan ni sue....tapi tu laa tahun ni punye cny aku tak dpt tgk lagi.....aku suke tang naga tu kene dera amik angpow..sesetengah kedai letak angpow tinggi2...sian dieorg kene pikir camne nak buat nage tu amik....

Related Posts with Thumbnails