Followers

Wednesday, January 11, 2012

gadis & bunga

 budak penSIBUK!

mama dia tgh sibuk buat bunga utk gubahan hantaran  acu dia nak kawen, dia sibuk nak main bunga2 mama gak... siap majuk yg x tahan, last2 kasi dia span bunga ni...hoh cucuk la sesuka hatimu nak... janji jgn kacau mama sudah. korban la span bunga mama seketul! en abu melayan anak dara bergambar ngan dia sekali ngan posing ngan bunga2 yg cik annur gubah kononnya tu.

sebenarnya ada lg 4 bulan nak kenduri...tp saya buat awal supaya x kelam-kabut...lagipun sekarang cuti sem, bulan 3 start sem baru dah...bila masa plak nak kelebet bunga2 ni semua. dah ler saya je kakak yg ada hehehe xde adik beradik pompuan camnilah, so kena rancang masa yg ada betul2... tema kali ni ialah biru turquoise + pink ! semua bunga utk buat hantaran dah siap, tinggal nak siapkan bunga utk org bekerja pada hari kenduri..apatah namanya yg tepek kt baju tu....hehe mak kata buat 50 ketul cukuplah...  ujung mggu nak nak jalan2 cari bahanlah... bunga telur beli je kut... xde masa nak buat...eh dulukan time abg saya nak kawen, saya buat sendiri tau bunga telur....dlm 500 batang gak la....hehe cukuplah sekali kut, penat weh pasal sorang2 kan.... ko lah nak gunting kain net, ko lah nak buat semua2....

dah nak kenduri nanti saya kasi tunjuk gubahan hantaran acu cik annur ye.... harap2 sedaplah mata memandang... jgn bikin malu sudahhhlahhhhhhhh...

acu belikan cik annur baju tu pastu kata tu upah pasal saya buatkan dia hantaran....cissss! . acu ni bleh kata sebulan sekali mesti belikan cik annur bajulah, kasutl @ selipar , menan pun ada juga...al-hamdulillah, murah rezeki acu kemudian nanti. cik annur panggil acu dia "abg" hahaha acu dok kata depa adik beradik pasal berkongsi mak.. mak tok ler tu...selalu je berebut mak tok dua beranak ni... tiap2 hari bergaduh je kerjanya.... lepas acu kawen mesti acik annur sunyi.... 

 pesanan buat acu: pasni beli kaler purple ye...adikmu sudah tukar warna feberet lah...






1 comment:

lieyalatif said...

teringat aku lagu rahimah rahim tau ko buat tajuk ni eheheeheh....

erm biase la tu sue, budak2 ni mmg suke mengaco...tapi takpe laaa, mane tau annur dlm diam2 belajar, sok2 die jadi kreatif mcm ko ...leh gubah2 hantaran gitu....kelassss!

Related Posts with Thumbnails