Followers

Wednesday, January 04, 2012

banjir dalam hati siapa yang tahu...



rindu sama abah :( 

kalaulah boleh peluk abah saya nak bisik di telinga dia yang...
saya sayang abah banyak2 & saya minta maaf diatas segala salah silap saya ...

teringin nak belikan dia kemeja & kain pelikat... tiap kali raya mmg saya akan belikan dia kemeja & kain pelikat... hari2 lain pun beli tp time raya paling seronok...meriah rasa, skrg cuma belikan kain pelikat utk abg, kain batik utk mak & kakak ipar... ermmmm saya rindu sgt pada abah...

skrg cuma ada mak tok..MIL & FIL mmg dah lama xde...

saya harap setiap hari :
saya akan lebih bertanggungjawab
x melawan mak tok
tak lupa kiss & salam cium tgn mak tok
saya tak lupa ckp i lebiuw kt mak tok
ucapankan terima kasih pada setiap pertolongan drpd mak tok
tanyakan kesihatan mak tok


saya sayang mak saya :)

2 comments:

captain hector barbossa said...

amboi dia ni...

syahdunya di pagi hari...

lieyalatif said...

sayu aku sue....

walau baju dan kain pelekat ko dah tak leh beli kan lagi...tapi ko boleh sedekahkan alfatihah tiap2 hari.....insyaallah....arwah sedang aman di syurga menanti ahli keluarga yg lain......alfatihah...

*tenyum tikitttt!!

Related Posts with Thumbnails