Followers

Tuesday, January 17, 2012

Annur dan pakaian "sekolah" beliau

 salam semua, 

saje buat kenang-kenangan cik annur dikemudian hari. tahun ni last dia p tadika..hahaha nanti soploh thn pakai baju kaler putih je la... semua gambar2 ni mak tok & ayah yg tlg snapkan. hehe thn ni mama cik annur x cuti pun utk hantar dia ke tadika. thn ni cik annur ke tadika yg sama macam thn lepas punya so xde masalah apa la pun... cikgu dia je bertukar ....hehe so far ok semuanya...kami selesa annur belajar di tadika skrg ni, dekat je pun ngan rumah tp still naik "bas sekolah"  pasal mak tok x larat nak jalan kaki p blk anta dia. kami plak mmg kol 6.40pg dah masuk dlm kereta nka hantar kt tadika pun xde org lg . nasib baik ada pengangkutan klu x pening gak la. 

 turun tangga rumah, tiap2 pg berbaju panas budak kurus ni ....hahaha dia sejuk sokmo kalau pagi2. pakai seluar ketat kat dlm supaya bila duduk x nampak spender akekekeke.

pose kt motor acu plak


 ok "bas sekolah" dah sampai..tata mak tok !


ini pulak uniform utk PJ tadika dia. 
kena pakai setiap hari selasa & khamis. suka la budak2 ni, melompat je kerjanya...



ok itu je. babai semua :)



3 comments:

lieyalatif said...

comel!!! mmg comel uniform annur sue...ala2 sailormoon...ko tau tak katun tu....comel gile tauuuu!!!

wajib wey tepek kat blog...kenangan sok nie.....

yong ibu chem said...

hehehe baju Annur sejibik dgn Chem. cuma skul chem kaler kuning merah.

wanie said...

cantik uniform annur

Related Posts with Thumbnails