Followers

Thursday, December 15, 2011

15/12/2011


salam semua,

hari ini genap 5 thn saya bekerja di sini! hehehe x sangka  saya akan berada di sini selama ini, ingatkan setaun dua aje. apa pun Al-hamdulillah syukur sgt2 kerana dpt peluang bekerja kt sini. dpt merasa mcm2 pengalaman yg selalu buat saya rasa stress sgt2  yg penting kenangan manis byk pada yg masam, masin atau pahit :) saya gembira kerana berada di sini....
pic setelah 5 thn di sini! makin sihatkan?
akekeke dlm 5 thn ni naik dekat 20kg ...membuktikan betapa hepinya saya kt sini kan? akekekeke

5 comments:

lieyalatif said...

wah sue, jadi duta kfc la ke heheeheh..bersusun hah kfc tuh....

tula...pejam celik dah 5 tahun kan.....

SEGIan said...

nak kehepsi!!!

manusia reptilia - search (1990) said...

fulamak, SEGIan, ada org sebut nama hang la beb... heheheehehe

angin kus kus said...

manusia reptilia,

ada org suda rindula 2....haha

Zana Nordin said...

ha ha ha....statement
ko sama ngan aku

aku pun cam ko
kerja dah masuk 5 tahun
berat pun naik 20kg
gilerrrr aaaa
tu baru 5 tahun
ko bygkan kalau 10 tahun
ntah camner ler besarrr aku

Related Posts with Thumbnails