Followers

Friday, November 04, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA 2011 BUAT SEMUA



salam.

hati-hati kepada korang yg nak bk kampung atau ke mana-mana pun. kalau kereta depan, blkg, kiri atau kanan buat hal sabar byk2 ye... jgn berlumba plak di atas jalan raya. kalau sakit hati sgt, geleng2 kepala + senyum lebar je kt pemandu tu klu berpeluang, saiko sket org camtu, tak pun korang tadah tangan cam baca doa tu, kasi pemandu kereta tu insap sket. hehehehe saya selalu buat gitu miahahahaha.

ok take care semua... insya-Allah selamat lah kite semua hendaknya. amin. 



1 comment:

lieyalatif said...

selamat hari raye qurban buat ko sekeluarga sue.....semoga bergembira di hari raya......hati2 di jalan raye....

Related Posts with Thumbnails