Followers

Wednesday, November 23, 2011

benci betul

benci betul bila :

1.  tgh seronok memandu,  tetiba kereta depan buang puntung rokok! eeee saya fobia ok, terbayangkan nanti kereta blkg meletop! ala macam dlm filem omputih tu.... tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, rasa betullah pengaruh tibi ni kadang2 berbahaya gak kepada org macam saya ! T_T'

2. berenti kereta kat traffic light dah siap free gear, angkat handbrake tgh leka layan radio tetiba terasa kereta mengundur rupanya kereta sebelah dok gerak ke depan slow2. haihhhh !!! ai panik okeh! laju je kaki tekan brake plak grrrrrr...

3. tgh beratur panjang nak kutip/byr tol  ada org potong barisan! buat2 salah masuk barisan pastu dah salah tak mo bg signal, tgk pemandu perempuan nak gak himpit masuk. minta maaf ye...dgn perempuan lain boleh kut huhuhu. saya pun kejar masa gak tp bleh je beratur.skrg kurang sket masalah tu pasal dah guna T&G hiks...klu x dok urut dada jer taw...

4. kereta dah berada di lorong yg betul serta kelajuan yg sepatutnya, tp kereta blkg kasi lampu nak suh kereta ke tepi- beri laluan ( hehehe no way, lantak ko la, nak kasi lampu ke, kasi horn ke, kasi duit ok) bila dpt potong kita, tetiba dia masuk depan kite, slowkan kereta terus p lorong kiri nak kuar dari hiway! macam bengong jer org2 gila camni.... dah tau depan tu ko nak exit perlu ke ko kacau kereta2 lain. haihhhh ! mental betul.

5. sama jenis kereta dok mencucuk...erkk nak tgk kereta siapa paling lajukah? ala klu dah sama kuasa kudanya, sama je jenis, takat kaler je lain bendanyer  ko nak tayang? ermmm  akekekeke saya tak layan kamu! boleh blah!


sekian.


6 comments:

lieyalatif said...

tu le pasal sue....sume yg ckp ni same cam aku gak...aku setuju giler2.....tapi ni aku dah lame pencen bawak keter ..sejak naik cuti bersalin ari tu, laki aku anta amik sume....alahai, takut lak ilang skill akunanti...dah le tahun depan laki aku dah sambung master, takut nanti aku kene kuar amik mia mija dari sekolah.....ish, kene biase2kan diri ni bawak keter...seb baik ko up entry nie....

Aleeya (Yaya) said...

sy benci no. 4 tu salu kena gitu huk3

Laila Majnun said...

uwwwwaaaa....sy xnk bwk keta!!!!!

james hetfield said...

wah, nis suhana betui punya marah nie, patutlah dia selalu stress kat kantor nie... ermm ada faktor luaran yang menyebabkan beliau jadi sedemikian.

oleh karna sebegitu, eloklah suhana membawa laju jugak demi menjaga imej alza kaler biru tu....

ermmm dah ada touch n go ropenye.. pinjam sat smart tag tu...aku ada kad touch n go ja nie...

syed sobrie said...

liya, elok la hang rajen bawak keta, nanti takut kekok di atas jalan raya plak, elok lah bawak keta manual... nanti senang nak bawak keta auto plak...

Qhaifa Nur said...

salam singgah

no. 5 selalu terjadi, bukannya apa kejar punya kejar kita pulak accident..

jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails