Followers

Friday, November 04, 2011

apa saya buat sebelum masuk kelas.

apa saya buat sebelum masuk kelas...
kadang2 kawan saya syia & hanim dah siap mkn or x mo makan, saya akan makan sowang2 kt kandang, puncak perdana. jgn tanya mana dpt nama kandang ni. tanya budak2 uitm, pandai2 je buh nama kandang... hehehe bila sorang2 selalunya x mkn nasi, tah apa2 kan padahal lapar nasik bagai nak pengsan.

saya selalu makan kuey teow kungfu  + teh o suam. lepas mkn msk kelas adalah syok pasal org lain sejuk saya ok jer pasal dah berpeluh2 mkn & minum .

ok itu je..lepas ni akan ada lg n3 bertajuk apa saya buat sebelum masuk kelas. utk kenangan bila habis belajar nanti..dah x lama, sethn je lagi. ermmm klu kira hari yg ada lama gak tu...huhuhu. tasuke.



 



5 comments:

lieyalatif said...

wey! aku terliur nie...sungguh kijam ko uhuk uhuk.....dah byk tempat baru kan kat uitm shah alam tu...rindunye laahaaaii jaman2 aku study dulu....

** selamat hari raye aidiladha buat ko sekeluarga sue....

hehehehee said...

fulamak, hebatlah budak master nie, memang makanan yang menjegilkan mata dalam air cond yang sejok.

lieya, hang kos apa dulu?

Zana Nordin said...

diam tak diam
tinggal setahun jer lagi erkk sue...

ha haha...bab bagi gelaran bebudak uitm memang hebat...
tetiba aku teringat "bukit tonggek" yang tiap2 hari aku daki nak pergi kelas dulu..ngan high heel nyer...ngan buku2 di tangan nya...

rindunya kenangan tu

"salam aidil adha su buat ko sekeluarga"

AMieN~7 said...

Yaaa.... kandang!!

Aku merupakan batch pertama yg dicampak utk duk kat area kandang sana. masa mula2 bukak, cuma ada 3,4 bijik je kedai situ. dah la tak byk port keperluan asas, banyak beruk plak tu. lawak2...

syia said...

waaaaa... along x citer pun pasal kedai fav kite.. kuning dan biru

Related Posts with Thumbnails