Followers

Tuesday, October 04, 2011

menerai ayam penyet


bila tah (rasa 2 mggu lepas ) km menerai mkn kat restorant ayam penyet baru buka kt sg buloh... ayam penyet ria ke apa tah.. x ingat la plak nama dia..ahahaha


 
org suh tgk menu, 2 beranak ni bantai main game ermm

mak tok tgh pening  nak pilih menu apa dia nak terai

 dah sampai pun... 2 beranak tu x habis2 main game

 saya & mak tok mkn ayam penyet. sambal dia mmg terbaik..meleleh air hidung pedas gilerrrr yum yum yum terasa2 di tekak

besar ikan bawal ni...ni lauk en abu peminat ikan goreng

sudah2 jom ler mkn.. xhabis2 lagi depa berdua ni... opss lupa nak snap pic mknan cik annur, dia amik set kanak2 tu.. apatah nugget ke apa eh... nugget kt umah pun boleh mkn, apa la adik ni

semua org kusyuk mkn..licin, mak tok selera mkn, selalu dia susah sket nak mkn benda yg dia x pernah mkn. syukur.


sekian, daripada insan yg xde idea nak hapdet blog + malas akekekeke



4 comments:

...sWeeT uMi... said...

best kan ayam penyet ni...pedas-pedas pun abis kan..sambal dia mmg best...adoiii meleleh air liur tgk entry ni ekekeke

wanie said...

sedapnye ayam penyet

ZanaNordin said...

ayam penyetttt
teringat aku kat ayam penyet pak chi met..huwaaaaaa

Insyirah amin said...

Salam,

Jemput ke Warung kami Ayam Penyet Mar di Kampung Melayu Sg. Buloh.
Rasai keenakkan puyuh penyet, keli, talapia, bawal, kembung dan ayam penyet yg di perap dgn rempah giling,
terasa rempah hingga ke tulang. Sotong dan udang penyet kami menggunakan tepung tempura yg terbaik.

http://ayampenyetmar.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails