Followers

Tuesday, October 11, 2011

cerita cik annur

 salam semua, 

geram betul ngan budak bertuah ni lastweek, mama dia sampai umah pun dah dekat kol 10 mlm, sekali dia bgtau kerja sekolah x siap lagi...tgk2 byk plak tu... huhuhu selalu cikgu tulis sampai muka surat mana kena siapkan kali ni xde plak ... nak kol dah mlm sgt... yg cik annur + mama dia ni mmg jenis penakut  ..gagah gak la buat sampai siap...rasa kol 11.30 baru siap semua... ni semua gara2 dia lupa nak tgk beg  sekolah dia... selalu sampai rumah, blk dr tadika cik annur buka baju sekolah terus buat kerja klu ada, tp hari tu dia jumpa kawan2 kt taman bila turun dr van sekolah ..mak tok kasi can dia main ngan kawan2 pasal ptg2 selalu hujan. puas main depa naik atas mkn suma  pastu dia tido ptg sampai kol 4.30... bgn minum ptg ...mandi, tgk tv pastu turun lg pasal cuaca elok...terus dia lupakan kerja sekolah dia... nak marah pun x sampai hati pasal selalu mmg dia siap2 buat kerja sekolah .... huhuhu mlm2 tinggal mama/ayah yg semak buku dia


fokus nak jgn x fokus...

 
   muka hepi lg time ni... belum lenguh tgn, yg x tahan dia suh tepuk tgn tiap kali dia siapkan satu huruf.... x pasal2 mama jd pompom girl plak


 cik annur tau perangai mama dia, klu x cantek tulisan dia mmg kena padam tu yg lambat kerja..ahahaha sampaikan bila dia salah tulis dia sendiri hulur buku siap2 suh padam...kena biasakan dia buat kerja elok2...klu lebih kurang alamatnya jd kebiasaan ...lama2 dah biasa buat kerja lebih kurang... not good yeah!





*tinggal beberapa hari je lagi cik annur&co nak makan angin kt negeri org... bukan negara org....akekekeke

3 comments:

Puan Iza said...

Slm.

Lamanya tak baca citer cik annur nie....

rajin dia buat keje sekolah :-)

lieyalatif said...

good girl annur...

bagus ko train die camtu sue, yg padamkalo tak cantik...aku pun buat kat anak camtu...biar die wat kemas2 heheeheh....

tu le, kan selalu ujan, tu yg cuace elok tu bagi die main taman yeak....walaupun lupe, seb baik siap jugak....good job!

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

so sweet la, rajin dia siapkan jugak keje sekolah, bagus moga tercapai cita2 biler dah besaq nanti k

Related Posts with Thumbnails