Followers

Monday, September 12, 2011

lemau





lemau sungguh rasanya ....


kenangkan ptg ni dah mula kelas utk sem 2 ...arghhhhhhhhhhh ini lah bahana cuti sem lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dekat 5 bulan haihhhh nak mulakan langkah tu sekali lagi mmg rasa berat... dah ler pagi tadi baru mengagau mencari kad pelajar...akekeke nasib baik ingat2 lupa dlm beg mana ai campak... bermulalah episod dtg awal blk awal dr opis... skrg ni plak badan rasa bisa2 pastu cam nak selsema... tatau nak ckp...nak kata x sihat..rasa cam sihat jer.. nak kata sihat rasa mcm x sihat..... kejap ok..kejap x ok.... ermmm tp apa pun al-hamdulillah masih bleh berjalan2...masih bleh bekerja.... bahagian masing2 kan... semoga Allah berikan kita semua kesihatan yg berterusan . amin.

2 comments:

lieyalatif said...

sian ko sue...tu le dugaan ibu berkerjaya yg belajar kan....bukan sume org boleh buat...mmg tabik ngan ko.....harap ko dpt buat dgn baik yeak...

nina karina said...

syoknya kelas dah start balek, itu satu usaha mencapai kejayaan tu. caya la dah masok part two la..

dah jadi senior la budak nie.

Related Posts with Thumbnails