Followers

Thursday, September 08, 2011

HARI RAYA ADILFITRI 1432 H

salam semua :)

 
sesi bergambo lepas solat sunat... cik annur buat hal..x mo bergambo ngan mak pak dia... x sanggup nak tepek gambo huduh dia.... geram sgt2....klu x pk pg raya....mak cepuk je sekali muntot dia.... pakai tudung on off suka-hati...pastu campak merata...pastu bising tudung hilang... haihhh 

gambar x byk amik pun..skrg mmg malas ler..tatau nape... 
sekali lg rasa faktor usia ...hahaha

 ni dia gambo keluarga kecik kami setakat hari ni.... 
puas pujuk cik annur... jadilah dari 5 keping ni paling molek... itu pun depan rumah org

 ni pun kt dpn rumah org...
hahaha bertuah masing2 posing kt rumah nenek kakak ipar kami
itu jer cerita raya pertama km... konvoi blk kg
p kubur abah, p umah sedara mara belah abah... belah mak tok jauh benar.. nun di kedah...

esoknya raya ke 2.. kol 9pg km semua bertolak ke CH ! cerita raya ke 2 nanti bila2 free saya cerita... gambo dah masuk...cerita blum tulis...




5 comments:

nifalnin... said...

amboi...
cik annur pki eyeliner eh

kemain dia melaram...

Seri Nuang Shah Alam said...

fuyo cameron lagi, caya la SMT nie

lieyalatif said...

cantik korang di pagi raye...annur pun jelita gituu....comey2...

sue, ko nampak kurus sikit sue....

ZanaNordin said...

phewwwittt
apsal aku tengok kulit muka ko makin gebus errkkk sue? apa rahsia ko..

ahakksss.....ko dah pakai kaler pink nie...aku still dlm lemari lagi...
nanti pakai aku tayang erkk...sedondon ngan ko giteww...yong beli tak erk kaler nie?

anastasia said...

suhana kurus sebab dia tak makan banyak pada bulan posa...

dia memang dah target akan buat sebegitu. Itu adalah satu usaha yang berjaya dan sangat dipuji.

tahniah diucapkan.

Related Posts with Thumbnails