Followers

Monday, September 19, 2011

al-hamdulillah - dah msk pic kek



 syukur usia saya telah sampai ke angka ini...

 
saya adalah genap 30 thn pada hari ni. kebetulan 16 sept adalah hari Malaysia.. 1 Malaysia dpt cuti umum! saya berdoa  kepada Allah semoga usia saya dipanjangkan, hidup saya di dunia & akhirat diberkati-Nya, diberikan kesihatan yg berterusan dan juga dibukakan seluas-luasnya pintu2 rezeki-Nya. 



smlm dah dpt sepotong kek SR daripada Niza, KNK & NNM hehehe terima kasih ladies :)



4 comments:

the legend said...

feh, dapat kek secret recipe la budak nie.

aku nak bagi hadiah teh stevia la, untuk menggantikan gula supaya lebeh berkhasiat bagi badan manusia.

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

en nandre : wahh saya mau itu hadiah! mmg best klu dpt...

ZanaNordin said...

phewwitt...
happy birthday dear...
hope terus diberikan kesihatan yang terbaik, kebahagiaan sepanjang kehidupan dan kasih sayang yang tak pernah bertepi

AMieN7 said...

Wow tahniah sbb dah beli BMW 3 series... huhuhu

Related Posts with Thumbnails