Followers

Friday, August 05, 2011

semoga dia baik-baik saja di sana

as salam semua,

al-hamdulillah dah nak masuk 5 hari kita semua berpuasa (insya-Allah) semoga Allah panjangkan usia dan berikan kesihatan yang bagus dan terbaik utk kita semua agar kita blh menunaiikan rukun Islam yg ke 3 ini dgn sempurna :)

pagi tadi saya bermimpi ( ini mimpi kedua mengenai "abah" dlm bulan ini )... saya mimpikan "abah", ermmm dalam mimpi saya "abah" baru lepas menjalani pembedahan di perut dan saya berada di hospital utk melawat dia... dia hanya pandang sayu ke kami yg melawat dia...

saya sgt2 rindukan "abah" ... ingatkan last week sebelum puasa nak balk raub, nak melawat "abah" tp kita hanya merancang, DIA yg tentukan... cik annur kena chicken pox plak... kalau blk nanti takut kena kt seri plak... kena fikir gak semua tu...so kami tunda pada satu tarikh yg belum diketahui.

saya terfikir, mungkinkan "abah" hadir didalam mimpi saya utk memberitahu saya agar menziarah kuburnya? atau barangkali dia berada dalam kesusahan? Ya Allah saya sgt2 risau, sedih dan amat merindui dia... 

Al-fatihah buat "abah"...semoga "abah" baik-baik sahaja ...





7 comments:

Lord of the Ring said...

surau aku nak buat tahlil pada 7 ogos ni, kalau nak masuk buleh saja...

ZanaNordin said...

Insya Allah sue.....
abah ko tenang kat sana....berkat doa dari anak2 dia....

Intanaziela said...

insyaallah..semoga roh abang sue ditempatkan dikalangan orang yang beriman....amin.

lieyalatif said...

insyaallah sue, arwah aman di sane....alfatihah utk arwah ....

Ummi M.I.M said...

alfatihah...

nifalnin... said...

al-fatihah..

semoga mereka baik2 sj disana... akupun nak melawat kubur abah aku jugak nanti... insyaALLAH...

Penunggu Kubur said...

Jom pi kuboq...

Related Posts with Thumbnails