Followers

Friday, August 19, 2011

manesnya




oh maneskan walaupun dagu berlapis... erkk

uhuk sebenarnya tgh menerai tudung member ni cam selesa plak... kaler pun cuns dan paling penting x jerut kepala/leher...hehe minggu depan kompom mau beli jugak tudung syria bunga sekuntum kt blkg sato!  







4 comments:

nifalnin... said...

kain dia mcm kain spender kan... lembut jer... wakkakaaak...

MOnalisa Gojess said...

dh mcm minah arab..assalamualaikum ya habibi..hehe

lieyalatif said...

EH okey la sue ko pakai tudung ni...siyes...kdg2 mmg kiter rase tak sesuai, tapi kene tanye pendpt org lain yg tgk sebenarnye tau....tapi mmg siyes aku ckp ko pakai okey...mane ade dagu berlapis pun ...tu sebab ko sengih menyenget heheeheh so pasni leh buat koleksi tudung ni plak...

M Nasir said...

Suara tangis yang kau dengar
Memecah hari kudus ini
Adalah aku
Mengenang pemilikmu

Kita pohon kemenangan
Meroboh kota keakuan
Ini saatnya
Yang kunanti-nanti

Mereka yang dilanda derita
Redhalah harimu kan tiba
Cahaya kekasih yang benar
Menghapus segala api kemarahan

Salam dunia
Salam semua
Salam Hari Raya
Bersinar akhirnya
Salam dunia
Salam semua
Salam Hari Raya
Bersinar akhirnya

Inilah hari kita
Tiada lagi rasa ketakutan

Related Posts with Thumbnails