Followers

Monday, August 01, 2011

annur dan chicken pox beliau

 pic hari jumaat otw p klinik... mama cik annur dah start nak demam dah ni....sekali betul...tumbang 2 hari x kuar suara...hari ni pun masih serak2 + sengau2....sendi2 masih bisa2...


kesian sama ini budak! 
dpt 3 jenis ubat... nampak dia semakin ok..polka-dot semakin kecut...dah nak hitam2 ... harap2 x byk ler parut dia... nasib baik kena time ni...klu nak raya haru ler nampak gayanya lepak umah jer la kami ... susut 1kg budak ni gara2chicken pox ....elok2 dah 15kg terus tinggal 14kg masa timbang jumaat lepas kt klinik.... haiyaaaa nanti x seksi le nak pakai gaun raya ni cik adik manis oiii....







4 comments:

nifalnin... said...

alahai.. cian annur... bwh mata pun kena jugak eh...

sapu ubat tau.. nanti lekas sembuh...

Black machine said...

bahaya nie, semoga ayaq nyioq keluaqkan semua anasir anasir tu

lieyalatif said...

annu punye polkadot same cam mija ar sue..kalo ko tgk mia punye lagi kesihan...die keluar mmg byk..sampai dlm mulut pun ade......semoga annur cepat sembuh yeak syg!~

hasanif said...

Orang kerdil ayah kena cikenpot..letak ubat putih dah mcm avatar pun ada. sian dia

Related Posts with Thumbnails