Followers

Tuesday, July 19, 2011

sehari sebelum FLORIA bermula


 jumaat 8 Julai 2011 cik annur, mak tok & ayah ambil say ablk dari kerja ...teruslah kami ke kawa Floria ni..ingatkan dah mula rupanya esok harinya baru mula... sempat lah km nyibuk tgk2 tmn2 yg dah siap ..ada lg yg masih 70-80% siap.... hehehe mesti bangla2 tu tensen ngan km.. blum siap lg dah sibuk nak amik gambo....

 1 MALAYSIA !!! 
budak2 mesti kenal simbol ni kan? hehe mula2 sampai cik annur nampak je bunga 1 Malaysia ni terus suh amik gambar dia... hehehe padahal tuan punya taman ni dok set up lagi ni... km dah nyibuk msk dah...

 cik annur & mak tok

 cik annur & mama :) baju ni baju fav cik annur..hehehe asyik nampak baju ni je kan? camtulah dia...gaun2 dia kurang layan...seluar pun ikut mood dia...paling dia x suka seluar jeans...klu dia pakai tu maknanya kena paksa...jgn sekali dia rela ye....

 kami bertiga... ayah tukang snap pic..

pantang nampak bunga cantik mesti cik annur suh amik gambar dia....

 cantikkan....eee geramnya...nasib umah xde tanah jer ni..kut2 ada rezeki nanti, mmg buat taman keciklah....cik annur rajin...mesti pokok2 hari2 mandi punya...hahaha

 antara bunga rose fav cik annur :) pink kan...

 taman bunga ros...semuanya ros! eee geram...

konon2 takut ngan bee... hehe

wangi beritahu cik annur


oklah..tetiba malas nak cerita lagi.... tata semua :)



autopublish

No comments:

Related Posts with Thumbnails