Followers

Friday, July 01, 2011

hai uols

as salam,
saya cuti hari ni....hehe jeles x? jeles x? KNK & NNM & NH uwekkk ...selamat bkerja uols! hari ni nak tunjuk antara xtvt cik annur bila xde bff dia a.k.a en. abu ..cam biasa memunggah,selagi x sepah 1 rumah x stop nyer dia punggah T_T'... bab2 engaler mmg rajin... tp bila tang kemas, x semena-mena tgn sakitla... penatlah..buat2 x nampak la... haihh rasa nak je ku babab2 tgn budak bertuah ni..tp kenangkan dia baru 5 thn.... mana buleh harap dia kemas cam org besar.. pasal kdg2 org besar pun malas gak.. ok, pejam je mata & tulun dia kemas sket2...sabar semula.... hai anak lah anak.... 

 * cik annur sedang lukis & kaler ikan.. bila tanya ikan apa, dia ckp ikan jaws... sebab tu mata & mulut dia besar...suka hati kamu lah nak :) yg penting dia buat sendiri, jgn suh mama, mama lg kayu pada kamu...  T_T


habis ngan tikar sekali dia kaler, suh dia lapik sokkaba dia buat dek jer... lawa gak cik annur lukis pokok siap ada buah lagi tu& pokok bunga... ada la rupa, dia belasah je semuanya..tau2 dia suh tolong keringkan...hehe en ayah, nanti belikan lagi water colour utk anak ye.. dah byk yg kosong, anak bertuah ni mana reti picit sket2.. x feel kut...


 ok itu jer cerita hari ni... mau pergi hospital, pg ni cik annur ada temujanji ngan dr @ klinik ENT

1 comment:

Bionic women said...

ada bakat melukis annur.
dhiya pun minat jugak melukis ni, tapi ntah aper2 jer dia lukis..hahaha

Related Posts with Thumbnails