Followers

Monday, July 18, 2011

cik annur berhari sukan!

 as salam byk sgt pic + cerita +  jadi malas plak nak hapdet pasal dah 2 mggu lepas peristiwa  ni... elok je landing dlm draft...keh h keh nampaknya penyakit M kembali menyerang selain faktor kesuntukkan masa.... walaupun tiap2 hari berkata kepada diri sendiri yg bila mlm lepas mkn sebelum tido nak hapdet blog, tp nan ado nyeh.... tido lagi baik buat diri ku :P nak on netbook pun bercinta ...
 tarikh kejadian 3/7/2011 sehari selepas blk dari penang
sementara acara nak bermula, cikgu kasi budak2 ni mkn dl..kang ada plak x larat nak berlari... cik annur rumah hijau...hehehe

 bacaan doa & ikrar oleh budak2 ni..
.
 
 ok senamrobik dulu... byk gak lagu depa bersenam ikut cikgu2....lawak jer.. ada yg salah pusinglah...silap peluk orglah... lepas je semua2 ni...hujan turun ngan lebatnya...semua stop p makan dulu..mkn semua sedap...siap mkn tghari depa sediakan...perghhhh sedap nasi tomato dia

cik annur msk 4 acara  .. yg pertama lompat sambil kepit bola...xde gambo... bz bagi sokongan kt anak... ni cara yg kedua, bw bola pingpong dlm sudu....rumah hijau kalah dlm 2 acara ni...

 cara yg ini rumah hijau menang, kasut gergasi rasa nama cara ni...

ini acara yg ke empat cik annur masuk..x menang juga...susah gak nak pancing ikan dlm kolam ni... ada budak lelaki tu hebat... 4 ekor dia dpt ikan...juaralah dia

acara mak pak...saya x join...hahaha ayah cik annur kena paksa rela... tajuk menan dia ialah selamatkan belon! paling x sangka..cik abu menang! hahaha kena paksa baru nak main... cikgu2 cik annur buat pengumuman dipersila ayah annur utk msk acara ni.... x dpt nak ngelak dah

cik annur amik hadiah dari pengetua tadika

hadiah ayah cik annur...dpt kain tuala...oklah best gak apa...


autopublish


No comments:

Related Posts with Thumbnails