Followers

Wednesday, July 20, 2011

boleh diharap dah..

as salam semua,

semuanya cerita lama...terperuk je dlm draft
sabtu 9/7 yg lepas ...tetiba rajin plak nak msk nasi lemak.. hehehe siap2kan semua bahan, dan2 plak kebetulan cik annur bangun dr tido terus minta tolong dia amik daun pandan kt bawah... dia pun smgt ler pergi turun ngan comot2 dia tu...hahaha rajin benar dia klu suh2 amik daun pandan ke, daun kari ke.....serai je x berani nak suh pasal takut tgn dia luka plak kena daun serai tu...

saya kasi dia gunting plastik...ni gunting kertas yg bergerigi tu... mmg diperbuat semua dari plastik...x merbahaya ... sian dia bsusah payah gunting daun pandan...suh dia amik 2 helai....pasai tau dah dia gunting mesti tgh2 ....bukan pangkal daun tu....jadilahkan....malas turun punya pasai....

 
berjaya! 
so pagi tu mknlah km anak beranak nasi lemak cik puan suhana! hehe terima kasih adik...

2-3 hari ni dok ajak buat kuihla..kek la..agaknya lama dia x nolong tu yg ajak buat kuih tu...paling dia suka klu km buat donut....dia la tukang buat lubang donut tu....nanti kite buat sama2 ye adik :) gimipai bebeh!


1 comment:

ZanaNordin said...

wah...dah boleh di harap ler maryam
senang nak suruh nie.

Related Posts with Thumbnails