Followers

Monday, June 20, 2011

syabas betti!






as salam,

sabtu lepas km ke tadika cik annur, buat apa lagi amik kad laporan ujian stgh thn dia ler... hehehe bdebar2 gak ! padahal bukan apa pun tah apa2 tiap kali nak tgk keputusan ujian anak hati rasa x keruan...... anak baru 5 thn bukannya keputusan SPM khen. tp sebagai mak pak mestilah kite harapkan anak kite bleh buat yg terbaik. menjadi insan yg cemerlang, gemilang & terbilang .. syukur al-hamdulillah cik annur bleh buat ujian dia...hehe mcm x sangka plak, yelah kt umah klu mama yg ajar dia, tegang2 urat leher... kena tego sket meleleh airmata...haiahhh mula la tgn laju je nak babab dia...rasanya tahu dah dasai apa saya x dpt msk kpli tu... miahahaha 

komen dari cikgu, cik annur suka bertanya, cikgu dia kata bagus.. suka makan cekodok kaler pink!... lagi satu ci annur ni lemah lembut bak kata cikgu dia, tpkan hahaha gelak dulu dia pun ada buli gak org! tp selalunya dia kena bulilah dari membuli ok x pe..janji korang x de cedera mana2....risau gak...  sebut pasai itu teringat rabu lepas dia ngadu, ada budak lelaki melasak...tah camne terhempap kt perut dia... apa lg dia menangislah ..menurut cik annur, cikgu dah babab semula budak tu.... nasib baik xde lebam ke apa.... mintak dijauhkanlah budak2 ni dari segala bahaya...amin.

cik annur dpt tempat ke 4/20 ...ok lah tu kan... rasanya dia bleh dpt no 3 pasai cikgu ada salah kira markah matematik dia... tp xpelah, satu kerja plak cikgu nak betulkan semuanya... cik annur dpt semua A dlm setiap subjek...yeahhh tahniah anak! paling tinggi markah subjek Jawi, dia dpt 98/100. matematik plak dia rugi markah tang tulis terbalik patutnya 3 dia tulis ke belah lain... no 8 plak x rupa lapan... syg jer markah dia... pasni kena praktis byk lg... selalu konpius nak kona belah mana... anak oh anak...

ok itu jer.. apa pun syukur al-hamdulillah... gembira bila tgk anak buleh buat ... xpelah x dpt no 1 pun... no. 10 pun mama & ayah tetap bangga ngan adik! janji adik berusaha... mama dulu pun bukan budak pandai dan rasanya sampai skrg x pandai2 pun.... ting.4 & 5 jer baru terasa pandai sket... hahaha



2 comments:

wanie said...

bijak2 annur ni...

irfan lak next week report card day dia..ape la agaknye progress dia..kat rumah asyik nak mian je...huhuhu

nifalnin... said...

alhamdulillah... nasib baik mama x jd ticer kan... hiks... pasni, blh study skali ngan mama... semoga annur terus cemerlang duni akhirat... amin....

Related Posts with Thumbnails