Followers

Friday, June 03, 2011

perhatian kepada semua!


rindu sgt pada mereka berdua ni... cik annur + cik viva :) 

selama 3 thn bersama cik viva akhirnya akhir bulan 3 hari tu km lepaskan juga dia sebab perlukan kereta yg lbh selesa... sedih sggh rasanya itulah harta saya yg pertama...huhu x kan nak nanges dpn en abu kan...mau kena gelak sampai sudah... cik annur sampai skrg x puas hati pasai mama & ayah "kasi" keta viva pada "kawan" (salesman @ produa)... siapa2 nanti nampak cik viva ni tulun amik gambar beliau ye, minta2 makin cun la keta ni...huhuhu tulun eh.. CCD 5118 semoga sihat sejahtera dgn tuan baru ...




5 comments:

nifalnin... said...

ko jgn la sedih2... cik besor alza dah ade tu.. kang majuk pulak dia hang dok rindu-rinduan kat cik vivah... hiks... klu aku jumpe aku amik gambor muntuit dia ja... heheheh...

onniesham said...

mau x syg 1st car kita bli ngan hasil titik peluh sndiri. aku pon tingat lg kat kancil aku. ntah sapa la yg pakai now.

Jasfyra said...

sedey kan..tp xpela.dah tukau ngan alza yg besar dan besh ;)

Seri Nuang Shah Alam said...

Just for you,

usah dikenang barang yang lepas...

Syasmeen said...

mesti la syg 1st car kita beli dgn hasil titik peluh sndiri...so skrg nih dah ada kete besar la ckit yer apa lg publish la nak tgk hihihi...

Related Posts with Thumbnails