Followers

Tuesday, June 07, 2011

cerita hari jumaat

 as salam,

(nota : KNK & NNM - nama singkatan teman sekerja saya )

setiap hari jumaat rehat panjang ..apa lg jom ke alamanda, KNK  nak p baca buku @MPH katanya....saya & NNM setuju je dan km terus ke PH pasai khamis tu km (saya , niza & NNM) ke alamanda beli KFC utk makan2 sempena last day Emy ( jap lg saya cerita pasai emy plak)... pastu tertgk ler yg 50% diskaun utk sestgh makanan kt PH, udah sebelah2 je ngan KFC tu... terus terliaur tgk gambo creamy carbonara ... jumaat tu bila  KNK ajak p alamanda ..senyum sampai telinga :P nampak sgt kuat makan.


 teruja tgj creamy carbonara nih ..tp x bleh mkn byk2 cepat muak...
erkkk tp mak ttp habeskan ada yg ada dlm pinggan kecuali yg hijau2 tu... katanya sapa x habes x bleh pulang....hahaha tp drebar yg x habes mkn hampagas betul lah...

geng makan @PH,NNM sebelah saya tu, bwh pic saya KNK yg lg dua budak tu, budak praktikal ...bagus budak berdua ni..asyik gelak jer... masing2 muka klu nampak kamera x bleh blah! 

kol 2 siap2 blk opis...msk kol 2.45 tp takot jem plak..ramai betui org p alamanda jumaat lepas, time cuti sekolah ni kut. oh ya jumpa qibby kt sana... makin slim ko eh...

ptg tu plak dlm kol 5 km buat perhimpunan...hahaha biasalah sapa2 yg last day dia hari tu ..ptg mesti ada ucap-ucapan..oh paling saya x suka bila fikirkan satu hari nanti saya kena ckp2 dpn depa2 ni...tensen tau..pasai kejap2 ada je org nyampuk...haha salah seorgnya hakulah tu...wakakaka sementara tggu semua org bkumpul kami bergambo dl....barang soploh doploh keping jer ...

 mak org ni mmg pantang nampak kamera, cam budak terlebih mkn coklat :P bukan main teruja dia...padahal saya rasa pompuan ni nak nangis..yelah LV dia yg nak blah....x tau la plak klu dia betul2 suka hahahaha..mampuh emy marah aku cenggini :P


sementara tggu semua buat pesanan utk org yg nak blah dan dah dpt kerja lain....alalalo tomeinya k.cik & zue awat ang buat muka garang ?



KNK & NNM sedang membuat percubaan mengepit Emy sambil memberi hadiah, ooo x pandang kamera kecik aku ni ye? ..sibuk nengok kamera opis jer...


utk Emy, semoga awak sentiasa sihat sejahtera walau dimana sahaja awak berada. akak doakan awak semoga sentiasa dibukakan pintu2 rezeki oleh-Nya. rindunya nak kacau awak & lin bila akak lalu kt kaunter blkg tu...huhu... ninie, akak rindu awak jugak! x leh dah tgk kelam-kabut awak tu.... huhuhu sedey lah...



















 





4 comments:

Anonymous said...

terima kasih kepada SMT, NNM, FN & S?? kerana sudi menemani KNK untuk pegi menelaah di MPH. Malangnya PH lebih menarik dr MPH. hohohoho..

Ciklinn said...

sue tgok gambar2 ko ni.. bikin aku terasa2 tergedik2 nak kerja... bestnyer

Anonymous said...

sypon renduuuuuuuuu sgt2 kat k.sue n smua..renduu nye saat2 masam,manis kat plf,hehe..miz n luv u..

nifalnin... said...

hoih... sungguh keji letak gambor aku tekangkang disitu..
sesungguhnye aku amat la sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bile dorg nak pg.... huhuhuhuhuh... sunyi wehhhhhhhhhh.... sapo nak buat ocr tu kak non oiiiiiiiiii....

Related Posts with Thumbnails