Followers

Friday, June 17, 2011

result sem 1 sudah keluar!




as salam,

result exam utk sem 1 dah keluar... ermmm bolehlah bagi seseorang yg x bape nak pandai ni... sem depan mmg kena usaha lebih... apa pun tahniah kepada diri sendiri kerana berjaya mengharungi sem 1 dan lulus semua subjek... hahaha moga2 bos saya lupa nak minta tgk result sem 1 saya... miahahaha

kepada kawan2 kelas....tahniah, dengarnya ramai yg cemerlang dpt 3.8 tu...hebat lah korang! insya-Allah akak akan cuba dptkan result cam korang gak utk sem depan... hehehe yakin boleh!




kesian sekian, daripada saya yg gojes







8 comments:

syed sobrie said...

suhana, macam mana boss nak lupa, sebab hang post dalam blog, semua org baca... silap-silap boss baca blog hang

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

syed sobrie- saya syak bos dah x baca blog saya...hahaha pasai xde plak daripada klcc dia punya ip hahahaha

kuru kuru kuru said...

yakin boleh, rakan muda!!

syia said...

congrats akak :)
chaiYOk..
usaha same2 1 geng next sem

Kak Ain said...

Tahniah Hot Mama! Hehehehe

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

kuru2- oh yeahhhhhhh insya-Allah

syia - to you too... korang hebatlah... akak biasa2 jer

k.ain - terima kasih kak ain! huhu x sangka saya berjaya habiskan sem 1

ZanaNordin said...

takpe sue..
ko kena jadikan result sem 1 tu sebagai pembakar semangat ko utk usaha pada sem 2 plak...sure result ko makin bertambah baik...

loque said...

rileks la, aku dulu masa diploma dapat 2.82 ja...

tapi masa degree, terus melastik ke bintang seumpama roket OAG

Related Posts with Thumbnails