Followers

Thursday, May 19, 2011

tayang menayang

 as salam.

perhatian kepada zana & yong... 
hehehe lawa x baju aku ni? owh tetiba rasa nak p bandung lagik...
miahahaha giler murahkan...aku laju je byr bila dia ckp je rega baju ni miahahaha muat x muat blkg cerita...sekali muat & besar sket... mak aku anta kecikkan sket...ok ngam.... selesa gak baju ni tp aku rasa klu kain lg lembut lg syok kot... pasni nak tempah baju camnila... jadikan sepasang...


peace!


aksi sengal  ..
hey, cermin mata kami sama pesen tau ! 
siapa kenal beliau ni? x kan x kenal kot... 
sia2 jadi rakyat Malaysia kalau x ingat nama2 bekas PM kita...

ni antara foto yg bykkkkkkkkk kt PLF ni...klu nak buat pameran rasanya kena buat 1 padang bola baru habes kut gambar2 yg ada ni di tayang...







5 comments:

Mama HaikalDania said...

bergaya dgn baju baru ek....cantik...:-)

Jasfyra said...

cantik!! ada lebih x?leh aku beli..kih3

halia said...

aku nak beli kain petak-petak la, buat baju melayu

ZanaNordin said...

jelesssss
aku jelessss
sebab takde size aku
and tinggal sepasang tu jer...
jelesssss


jom gi bandung lagi
nak cari baju cam ko pakai tu...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah cantik baju, kelas gitu

Related Posts with Thumbnails