Followers

Thursday, May 26, 2011

sambutan hari guru@ tadika cik annur



as salam semua,

peristiwa 16 May 2011...  tadika cik annur buat sambutan hari guru... seperti biasa mama dia malas nak fikir hadiah apa terus p beli kerongsang  byk2...hahaha bungkus jer la pasai depa x jual kotak plak dah...haihhh ... harap cikgu2 dia suka la hadiah ni kan...pastu cikgu suh bw makanan...ni yg lemah pasal mak tok xde...dah la saya demam ....mula2 buat kek, pastu en abu ckp depa nak makanan ler bukan kek...erkk kek bukan makanan ke? terus tinggg hahaha lama dah beli makaroni tp x buat2 blasah je la ....

 cikgu cik annur ada 4 org jer..tah camne la anak aku salah kira ni...rupanya cikgu yg dah berenti pun dia kira... blasah haha ada baki 2 lagi... 1 kasi mak tok , 1 kasi kakak mila dia



 .festime buat makaroni goreng....hahahaha saya rasa jadi ler kot.. nak kata sedap ke tak sedap ke x sure pasai tekak perit + sakit sgt time ni.... siap2 semua terus ke klinik...en abu yg kata nak p keja pun kena gak cuti pasal saya betul2 x larat time ni...mujur esoknya cuti wesak..lega dpt rehat kt rumah....



ok, kesian sekian !


3 comments:

Ms. Uyun said...

ahhaa kelakar gila akak. :) nanti masak makaroni bawak p kelas naa :)

Tupai renang berirama said...

A la tuhuelpa legria macarena..
A la tuhuelpa legria macarena...
Eeeh, macarena!!

acid splasher said...

sedapnya

Related Posts with Thumbnails