Followers

Wednesday, May 04, 2011

Cik Annur belajar berenang



as salam semua :)

ini adah xtvt hari sabtu lepas.... tadika cik annur ada buat kelas renang @ PADE ... xde apa2 nak buat eloklah cik annur ikut kelas ni...hehehe km p sendiri pasal anta ayah cik annur dl, dia keja sabtu baru ni ... janji koi 8 suma kena sampai PADE, km on time... kwn2 annur x sampai2... tu yg leceh bila dah ramai2... kwn2 annur p ngan cikgu tadika, depa ada van + bas sekolah sendiri... rasanya semua sekali yg ikut kelas renang ni dlm 15 org... + budak2 yg nak mandi saje dlm 20++ x sure la plak kan...

 yg lawaknya ada yg mak pak lupa kasi baju renang...pakai la t-shirt + spender je...hahaha ada yg kasi baju je... nasib baiklah lelaki kan...ada yg lupa kasi tuala kt anak... mcm2... sabo je la cikgu2 tu....


@ pintu msk..  ada 2 org cikgu renang... cikgu ayu & cikgu amir 

 mula2 main air dl kt kolam kanak2... cikgu ajar goyang2 kaki... 

pastu turun pelan2 dlm air... masing2 dah mengigil ni..hehe kol 8.30 pg...sejok air kolam ni
 byk sgt pic..layan yg penting jela, semua kena terjun dlm kolam dewasa ni...takot gak haku tgk, iskhh
...annur tgh ready nak terjun..

 eayahhhhhhh lompat! nanti teacher ayu sambut...

ambik ko..semua "lemas" kejap..ada budak siap nangis...hehehe ....


 annur ngan bf dia @ tadika Khelissya & Afnin


itu je la xtvt sabtu lepas... lepas abeh sesi renang budak2 ni sambung mandi kt kolam kanak2...depa je dah penuh kolam tu..hahaha kol 10.30 semua kena kerah naik...mandi + tukar baju kemudian bersurai....  

saya, annur + mak tok lepak tesco shah alam..mkn + tggu ayah annur abeh kerja... sekian!






3 comments:

ZanaNordin said...

phewwitttt
bagus xtvt camnie sue
bagus arrr sekolah annur
batrice dah lama aku tak bawa gi swimming pool...sian dia...

kalau ler ada kelas swimming kat sini
rela aku hantar si Batrice tu
lagipun renang bagus utk bebudak asthma

amien7 said...

Kim salam kat cikgu ayu ye? hahahahaa...

Jasfyra said...

bestnya belajar berenang..acik zura pun xreti berenang tau.nnti leh ar annur ajarkan..hihi

Related Posts with Thumbnails