Followers

Monday, May 09, 2011

anak oh anak




 dah seminggu berlalu, bibir annur kembali cantik sperti dulu... balasan pasal suka sgt melompat, suka benar berlari-lari dlm rumah yg sekangkang kera tu... dan pengajarannya, perasan gak sejak akhir ni dia x berlari dah dlm bilik.... serik agaknya.... byk darah yg keluar tuam ngan ais cepat...al-hamdulillah.

  ptg semlm dia demam (38.2), mcm nak kena selsema... vicks plak ttggl kt raub, lg seketoi tatau mana hala...haihhh tak pasai2 kena beli hari ni, takpelah benda berguna.smlm annur cuma mkn fish & chip 2 round. tghari & ptg...mlm mkn roti sekeping, mmg betul2 hilang selera dia...sebut nasi terus juih bibir...hehehe susu langsung tak mahu, harapkan air suam + soya + sarsi kordial je la yg lepas ke tekak dia. 

harap hari ini annur kembali sehat, tak larat mama nak dukung awak tu, sket2 mama dukung, mama dukung ... en abu hari ni terbang ke Sarawak pulak... last week Prai... semoga perjalanan & urusan beliau dipermudahkan. amin.




2 comments:

maher zain said...

bahay tu, sapu minyak afiat cap gambus...

ZanaNordin said...

adeh annur..ada jer kerja kamu kan
ala sue...bebudak mmg camtu ler...
tak luka tak berdarah...tak de seriknya diaorg tu.....marah pun buat penat mama dok jerit2 jer....dia buat gark lari2 dlm rumah..

apa2 pun syukur bila annur dah sihatkembali

Related Posts with Thumbnails