Followers

Thursday, April 21, 2011

org buat saya pun nak buat gak!

as salam :)

tak boleh jadi ni asyik tgk sana-sini org buat. saya pun nak gak try....hehehe dgn bantuan en google jumpa resipi ...tp saya tak buat ikut resipi yg saya jumpa...saya cuma folo cara nak buat jek... tepung saya belli yg dah siap disukat oleh tuan kedai kek p.9 miahahaha rm3.50=500gram tepung... cuma tambah 300mlm air, 2 biji telur & 3 sudu teh double baking powder... senang kan..sama je klu nak ikutkan... cuma dah ada cara mudah..beli je la.. x yah nak sukat2 tepung bagaikan.... kedai tu ko ckp je nak tepung kek apa..nanti dia akan sukat siap2.... bagusss i loike ...kedai org melayu yeahhh tu yg penting....


org yg paling seronok ialah cik annur saya lah! saya suh dia jg mesin pemutar.....dia tolong putar sampai kembang...sampai dia x larat nak pegang dah...hahaha malas nak p pasang pemegang pemutar tu punya pasai... cik annur siap buat mcm2 bunyik menandakan beliau adalah seronok...
uihhhh owhhhh wahhhhhhhhhhhh  kagum gamaknya...keh keh keh



budak yg tak sabar nak mkn apam polka dot versi mama dia...  bila suh posing sket dah muncung...


 memperkenalkan APAM POLKA DOT versi tgh rajin

  ni plak APAM POLKA DOT versi separuh rajin
apam ni terlebih masak tu yg dah tjongkit dari sarung... blasahhhhhhhhh
now, mari kita tgk APAM POLKA DOT versi super tak rajin! hahahahaha


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dasatkan? tuang terus dalam loyang! lol lol lol letih ler dah dekat koi 8.30mlm .... senang je buat apam ni... korang try la..cuma time nak kukus tu la kena sket2 tu yg tak berapa nak "rajin" sgt tu.... 1st time buat ni saya x buh filling ke hapa.... tau dah pasal saya ni tahap "kerajinan" tu tak berapa nak ada... 

harap2 pasni roh rajin tu adalah...lama dah x cuba2 resipi baru ni.. ni dah nak cuti sem...lepas anta 3 asgmnt ni legaaaaaaaa..... saya ada 3 bulan utk buat benda2 yg saya minat nih..... cik annur mesti suka :) hehehe  






5 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

nampak best je apam ni.nak wat gak.budak2 ske la kalo kalerful gini kan

nifalnin... said...

hehehhe... comel jer apam ko... pink hijo lg noks...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

tie - bleh la rasa dia..yong ckp klu ada filling lg sedap.. aku malas

niza - hahaha cam rupa telo dino kan?

media studies said...

bukan..

macam bunga kiambang kat tasek permaisuri dewata raya...

ZanaNordin said...

fuh..kalerful u
dot dot gitewww...
rajin gark ko buat yerk sue

agak2 ko, kedai tu ada jual tepung kek coklat kukus tak...kalau ada, leh aku kirim ngan ko jer
senang

Related Posts with Thumbnails