Followers

Friday, April 01, 2011

hari penuh emosi


salam all,

cuci mata tgk tayar keta cik viva saya ni


 hari ini penuh emosi buat saya ...sob sob sob buat perangai betul cik viva ni... ari tu dah buat perangai sekali tetiba je bateri kong... pagi ni plak tetiba pancit .... iskhhh nasib baik dekat2 ngan opis en abu lagi.... berkeringat beliau pagi2 ni tukar tayar kereta.... cepat benar majuk ni gara2 dok cerita hal kereta lain dlm dia la ni... ikut perangai sapa tah :P

 
 hero saya!!! nak harap saya buka tayar sendiri ptg kang la kot baru lepas...wpun badan berat melebihi had tp kaki x kuat gak nak longgarkan skru ni...miahaha

ni dia, sampai tayar pun pecah pasal saya x sedar dah pancit ...rasa skru yg bocorkan tayar ni..x nampak rupa paku pun...


sebenarnya saya sgt bersmgt nak dtg kerja  pasal hari ni pakai tudung baru, nak menayang kt cik KNK...hahaha beli yg pesen baru ni..yg kena pin tu... feeling ustazah dihari jumaat  ala2 dr. Muhaiya plak rasanya....hahaha niat x baik patutlah kan.... mlm td p pasar mlm beli pisang, cadangnya nak minta tlg kawan opis bw ke masjid utk disedekah kepada org yg solat jumaat   ... nampak nya saya & mak tok kena p masjid sendiri la dan kita bersangka baik Allah tahu segala-galanya..... semoga abah, mak & ayah (mentua) dpt pahala sedekah kami... isnin ni genap abah meninggal 3 tahun :(


oklah sekian laporan hari penuh emosi saya ... doakan urusan saya berjalan dgn lancar :) satgi tggu kedai tyr buka p beli tyr baru pastu terus bw cik annur & mak tok ke Klinik Kesihatan... dua2 org ni x bape sihat dah saya pun alang2 cuti hari ni... take semua :)


4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

aduh tang tayar pancit ni mmg jenuh kan sue....aku lagi failed wei nak tukar2 tayar ni...mau nangis tepi keter heheeheheeh....

insyaallah moga sumer dipemudahkan Allah taala...amin

Seri Nuang Shah Alam said...

sebenaqnya, kalau kita dah cuba sekali, mungkin kita akan berusaha buat benda nie.

kalau kita tak cuba, macam mana kita nak tau, serupa la macam bawak keta, kalau tak try bawak, macam mana nak tau bawak keta..

kesimpulannya, practise makes perfect. InsyaAllah, tidak ada apa yang mustahil dalam dunia nie melainkan kita sendiri yang mahu mencuba, dan Tuhan akan bukak jalan kepada kita.

Selamat berjaya

ZanaNordin said...

dia jeles tu sue....
yg nak datang lagi besar dari dia...
he he he

sama kes cam keta aku hati tu sue
beh kurang cam ko ler...
pecah camtu...nasib tak meletup or time aku bawa laju
dah ler jauh dari rumah...
and nasib baik ler ada officemate balik kerja shift malam kenal kereta aku...kalau tak..ntah ler...mau kering aku kat situ....

huissshhh...pisang......

mana gambar ngan tudung baru..cepat tayang!

Seri Nuang Shah Alam said...

tak baik nak tayang-tayang tu..

itu mungkin salah satu sebab pasai apa suhana tak dpt pi keroje hari nie...

niat sedekah pisang tu dah elok dah, tapi tang tayang tudung tu yg tak tahan tu...

selamat berehat.

Related Posts with Thumbnails