Followers

Tuesday, April 12, 2011

apa cerita?



salam semua...

ini adalah xtvt cik annur @ PLF sabtu lepas....layan pic ni dulu ye... cerita penuh? esok2 lah ye kalau saya sempat buat...hahaha yg penting cik annur adalah sgt hepi kerana ramai melayan dia sabtu ari tu.... siap naik troli hadiah ngan onnie lagi.... kelassss gitu :) dia pun follow mama & kawan2 opis sediakan hadiah.... hahaha terima kasih kawan2 yg sudi melayan annur terutamanya k.nisa, onnie & acik ninie ...







7 comments:

Zana_MamaBatrice said...

he he he...kemain lagi minah sorang tu...
siap di tolak dlm troli hadiah tu hah

amien7 said...

onnie?? kah kah kah
nama tak boley blaaa...

baik kasi nama ju onn je.. hahaha

Anonymous said...

amboiii comam nye tdg pink tu mcm terencat je.rsau je tgk..hahaha..k.su ni ltk pic tu plak.huhu..

Ekamatra said...

hahahahaha,

layan mak budak bawak anak dia pi ofis... suliea pon bawak anak dia jugak hahahahai

tuhfat al-nafis said...

Rileks la Ninie, tu posing minggu terakhir mu kat PLF... hehehe

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

zana - hahaha mujur ramai yg melayan dia ari tu senang sket nak buat kerja...

amien - hahah atu nama baru kak datin kite tau.... klu dia ada cucu nanti cucu panggil dia onnie :) glem abeh tu

ninie - ala ninie ni..comam dah tu..berseri2

nandre - yelah takdak sapa nak jg dia kenalah saya bw dia dtg opis ... kan kan kan dah tggl bape hari je lagi ni...

myasara said...

kak lat la..hahaha..
onnie nama manja..
sue,kirim salam kat onnie ye..

Related Posts with Thumbnails