Followers

Sunday, April 17, 2011

Al-hamdulillah ...





 Ya Allah Tuhanku yang satu , hari ni genaplah 5 tahun usia anak saya ... Thank you Allah. Saya memohon kepadamu Ya Allah, Kau berikanlah kesihatan yang terbaik dan Kau panjangkanlah usia anak saya Ya Allah .  Wahai Tuhan yang Maha Penyayang, saya bermohon agar Kau limpahkanlah rahmat dan segala kebaikkan dunia dah akhirat buat anak saya Annur Iman Syahirah. Kau lindungilah dia dalam jaga dan lenanya Ya Allah. dan Kau berkatilah hidup dia Wahai Tuhanku yang Maha Pengampun lagi Pengasihani. Sesungguhnya hanya kepada Mu saya meminta-minta.Amin.


mama & ayah sayang adik !

9 comments:

♥Azie♥ said...

happy birthday maryam..maaf ter cik azie tak leh nak join sbb wan nonie dtg sini...

kawan bapak dan mak maryam said...

Ok takpa, lain kali raya mai datang rumah na...

nifalnin... said...

selamat hari lahir annur,

semoga ALLAH beri kejayaan dan kebahagian dunia dan akhirat.. semoga annur sihat dan menjadi kebanggaan ayah n mama... insyaALLAH... aminnnn...

Syasmeen said...

happy birthday sayang...sama hr ulang tahun kelahiran ngan nonie yer, jd anak yg solehah & dgr ckp mama serta ayah yer

ZanaNordin said...

HAPPY BIRTHDAY AN-NUR INSYIRAH
moga jadi anak yg sentiasa membahagiakan mama & ayah
jadi anak yang pintar
jadi anak yang sihat
jadi anak yang sentiasa jadi contoh terbaik buat adik2 mu kelak...

amin

muaaahhhhh

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Happy Birthday Maryam...
Makcik Tie doakan Maryam membesar dengan sihat (mcm mama tu haha)dan cepat2 dapat adik.Amin

Jus Tok Guru said...

dapat adik saja ... amboi wawanisolehah nie...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

Amin untuk semua doa sue tu tadik, kejap je dah besaq kan...

mar!ahaf!z said...

comelnye pic ni... :)

Related Posts with Thumbnails