Followers

Sunday, March 13, 2011

sunyi





salam semua,

hapdet sket sementara tggu ayah maryam makan, maryam x sabar2 nak berym ngan ayah dia.... hehe ayah maryam o/s 1 week @ tawau & sandakan baru tghari tadi pun dia pegi...sunyi la sket rumah kami....kalau tidak 2 beranak ni kejap2 gadoh..kejap2 kang ketawa...kejap2 kang dgr si anak melalak sampai kuar hingus! haishhh tensen dibuatnya.... tp itulah yg menyeronokkan... hurmm ni maryam tgh lepak sambil membotol dpn tv tgk kartun... sejak reti guna remote astro.... pandai dah dia tukar saluran apa dia nak tgk... kami dah x bleh kelentung dia... huk huk huk tp buat masa ni boleh kawal lagi time dia tgk tv... dia tau malam2 giliran mama or ayah tgk tv.. so dia mmg redha klu sepanjang mlm tgk 701/701/703 or 133 mihahahaha

sian plak kt maryam..time dia cuti sekolah ayah dia p o/s lama plak tu.... mama plak mmg blk lewat ada kelas... pg-mlm dok ngan mak tok je la dia... harap maryam faham satu hari nanti :)
so utk hepikan dia smlm kami bawa dia p Desa Waterpark... dekat je ngan umah BIL saya. hepi sggh maryam.... km bertiga terbakor! kite bakor je...kite bakor hahaha takpe janji puas hati...  alahhhh dari tadi cuba upload pic km p berkubang tu... x lepas la... "berok" ni slow semula...adakah sebab hujan? iyelah kot selalu laju je... xpelah tgklah bila saya "rajin" saya hapdet lah... hahaha 

ayah ...kami rindu ayah! jaga diri elok2....jgn ngorat, ini pesanan dari anak utuk' :)

org jarang kena tggl gini ler keadaannya.... hehe 

4 comments:

Cik Nurul Pinky said...

rasa lain je kan bila kena tinggal hehehe.nurul pun dah ada pengalaman macam tu hehehee

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...sian maryam...dah le anak ayah yeak...ayah laaa os...seminggu tu pun ikutkan tuk budak lame kan sue...takpe2, teknologi dah canggih..leh video call dah hehheh...terubat gitu rindu...

mar!ahaf!z said...

jgn pk sgt.. (buat bodo je) hehehe.. tau2 je dia balik nnt..
slalu bzkan anak.. tp time nak tidur /bgn tidur nnt sure bertanya.. :/ siap2 kan dengan jawapan yg boleh tenangkan hati budak2..

pastu jgn risau sgt, dia jauh tp dekat kan? line tepon, tenet ado..

-tips dari org slalu kene tinggal..

ZanaNordin said...

uishh..
dah pergi dah en abu yerk
lama gark tu..
takpe lah maryam..
duk baik2 ngan mak tok kat rumah yerk...
jgn nakal2 tau...

Related Posts with Thumbnails