Followers

Friday, March 25, 2011

S.I.B.U.K





as salam

tuan rumah amatlah sibuk ... byk benda nak dicerita tp semuanya berstatus kiv pasal xde masa nak mengarang. malam2 pun bz ngan asgmnt... xpe tggl lg 1 bulan je nak abeh sem ni... pastu bleh ler saya mengganas haha iye2 je padahal byk projek menanti. sem ni je merasa choti panjang dlm 3 bulan pasni xde dah.. paling lama pun 1 bulan je...dgr2 lepas ni 1 taun ada 3 sem.. untung ler sapa yg blaja pasni pasal bleh abehkan master dlm masa 1 thn jer...   oklah bye!




1 comment:

ZanaNordin said...

sian ko sue
takpelah sue..buat pelan2 k
insya allah di permudahkan segala urusan ko tu

Related Posts with Thumbnails