Followers

Tuesday, March 08, 2011

saya dan spek mata baru

salam all,
smlm minta lecturer balik awal sket nak p amik spek mata baru saya tu... hek hek hek so far puas hatilah! selesa cam spek lama gak. selalunya kalau tukar spek mata baru akan pening sket 2-3 hari..yg ini al-hamdulillah tak rasa camtu... amin. kesihatan pun bertambah ok, bangun pagi ni rasa ringan sket badan... syukur sangat2 thank you Allah :) nak tgk spek mata baru saya? hehehe sila jenguk di bawah okeh...

















































































en abu kata saya comei ( hahaha sila muntah hijau)

amacam ok x? hehehe ini gara2 pujukan oleh budak2 kt kedai spek mata ler ni... suh saya tukar sket gaya... rasa cam cikgu bedah plak! tp serius syok spek mata ni...selesa bangat! spek kali ni mahal sket pasal saya amik jenis photo grey lenses so tak yah la tukar pakai spek mata hitam klu cuaca panas ...dia akan auto gelapkan cermin cuma kelemahan lenses ni dia lambat sket nak cerahkan semula berbeza dgn transitions lenses ...ni yg terbaru lagi cepat bertukar! klu nak kena byr mahal ler... lenses sahaja dah rm500 blum lg bingkai + power kita ... berpeluh nak byrnya...  spek mata baru saya ni cuma berharga rm550 tunai. terus tak jadi beli beskal senaman..huk huk huk
 

8 comments:

♥Azie♥ said...

comel,mcm student..eh dah mmg student pun...heheheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ok sue, mmg sesuai dengan muka sue.. nampak lebih muda

Fateen said...

comei..comei..comei.. trend sekarang, bergaya..

kylie said...

hahahahahahaahahahhahhahaahahahahahahahahahahaa, hebatnya dia nie...

Cik Nurul Pinky said...

comel sangat...ehhh mcm budak baru lepas spm gitu hehehe

Zana_MamaBatrice said...

oohh.....sungguh..kamu sangat comel...
tak tipu ooo..sumpah saya pernah kurus....ha ha ha..ko ingat ayat tu.....gelak nak pecah perut kalau ingat balik...lupa plak suruh angga ambil gambar baju tu kan...adeh

berbaloi ler ko kalau jenis camtu..
kira murah gark ler..coz' dia boleh tukar2 kaler kan

Mama HaikalDania said...

comeii....comeeiiii....:-)

sama cam spek mata laki aku sue, dia gelapkan sndiri bila panas....aku pun nak tukar gak spek...tp bajet tak cukup lagi huhhuhu...

lama tak borak2 dgn ko kan....:-)

sheila majid said...

mai la borak

Related Posts with Thumbnails