Followers

Monday, March 28, 2011

cik annur



salam semua :) 
ini adalah cik annur 
makin lasak mulut cam bertih goreng

sejak annur mula tadika taun lepas kami dah start panggil dia nama dia semula :) dl tukar ke maryam pasal anak bertuah ni selalu tak sihat. ustaz suh tukar nama panggilan dia... fikir punya fikir kami panggil dia adik & maryam. al-hamdulillah makin besar ni dia semakin sihat :) ...syukur. kami mula panggil nama sebenar dia pasal tak nak dia konpius ..apasal panggil dia maryam kt tadika cikgu & kawan2 panggil dia annur... sebenarnya selama ni dia marah klu kite panggil dia maryam...hahaha la ni tah apa kena dia suh panggil dia iman plak.... ayah nak panggil dia syerah cam nama dia masa mula2 lahir dulu pun dia tak nak... dia suh panggil dia adik or iman tapi klu org tanya nama dia, dia kata annur.

 
cik annur yg comot otw p umah syaqee harraz ( anak menakan en abu ) punya besday sabtu baru2 ni... 

cik annur dah pesan byk kali kt mama dia besday dia nanti dia nak kek "balabie"  pink kaler, tak nak buat kt tadika..nak buat kt rumah jer pasal dia nak ajak kawan2 sepermainan kt taman petang2 dtg rumah dia.... ewahhhhhhh panjang plak senarai jemputan dia ... insha-Allah kalau ada rezeki kite buat ikut hajat si kenit nih...  :)

masalahnya skrg..kejap2 dia tanya skrg bulan berapa? adoi la ini budak sudah tak sabar2 nak sambut besday dia... tinggal lagi lbh kurang 20 hari saje.....hadiah utk besday dia blum beli..... belum fikir lagi ni... hurmmm nak beli apa ye?








autopublish

4 comments:

Cik Nurul Pinky said...

beli je set barbie habis cerita hahahaha

☆ lieya latif ☆ said...

ooo so skrang ni dah tukar ke annur balik ke sue....kalo camtu aku panggil annur jugak la yeak.....

dah besar dah anak dare ko kan...aku tgk annur ni tinggi tau....

Mama HaikalDania said...

sue, glamer anak ko sue...kat sekolah nama lain...kat umah nama lain...heheheh. tak kisah la janji dia selesa dgn panggilan nama tu kan.....:-)

Syasmeen said...

panggil annur blk ek...zaman skrg nama pjg² kdg² tak tau nak panggil yg mana satu hihi...last² pendek je panggil nya kan

sue..potong rambut annur ker? rs hr tu cam dah panjang

Related Posts with Thumbnails